מדדים ומחקרים
ראמזי ומיני ראמזי מככבים בקמפיין של אלונית: פרסומת השבוע
אמיר שורוש לוקח את הדמות של "ראמזי" מקופה ראשית צעד אחד קדימה, ומעביר את המסר של הקמפיין של אלונית בדרך קלילה, הומוריסטית, ועם הרבה חיוכים. הפעם: האורח המיוחד שמביא טוויסט של משחקי מילים | פרסומת השבוע של ice
בעוד שאר כוכבי קופה ראשית מככבים בפרסומת של בזק, הלהיט של השנה - אמיר שורוש ודמותו של ראמזי - ממשיכים בקמפיינים לאלונית מבית היוצר של משרד הפרסום מנצ' - והתוצאה: פרסומת משעשעת וקלילה שלוקחת את המותג "מיני סופר" לכל מסכי הטלוויזיה בישראל.
משחקי המילים של ראמזי והאורח המיוחד בפרסומת - מיני ראמזי - היו יכולים ליפול לקיטשיות, אבל ההפקה חיברה נכון את המהלכים, כדי לחדד את המותג ולשנות את התפיסה בנוגע לחנויות נוחות. כנראה שאין אחד בישראל היום שיחשוב עוד על קניות על הדרך בלי שהמילים "זה לא סופר - זה מיני סופר" יעברו אצלו בראש, ולכן אפשר להגיד שהקמפיין עבר בהצלחה ענקית.
דבר המשרד:
כשבחרנו את הדמות של ראמזי לפני למעלה משנה לקמפיין של מיני סופר אלונית, זה היה הימור לא קטן…שחקן לא מאוד מוכר בתוכנית עם רייטינג חד ספרתי, זה לא דבר מובן מאליו בפרסום…בדיעבד, מסתבר שהימרנו על סוס מנצח, שהיום כבר הפך לכוכב-על וקונצנזוס מקיר לקיר, כולל תפקיד קבוע ב״ארץ נהדרת".
אבל מעבר לכל, אמיר שורוש הוא מנצ׳ אמיתי - פרזנטור רתום, מחוייב, ומקסים ממש, שכל יום צילום איתו הוא הנאה צרופה לכל המשתתפים. ואתם יכולים לשאול את כל מדינת ישראל, הם יגידו לכם לבד שמיני סופר אלונית - זה לא סופר, זה מיני סופר!
משרד פרסום: מנצ' | מספר ימי צילום: 2 | תקציב כל המהלך: 2.5 מיליון שקל
סיפור מבניית הקמפיין:
המהלך הביא איתו בשורה אמיתית לצרכנים - אלונית הייתה הראשונה להוביל תת קטגוריה חדשה: קמעונאות "על הדרך". מהות המהלך היא לשנות את תפיסת הצרכן בנוגע לחנויות נוחות – אלונית היא כבר לא עוד חנות נוחות טיפוסית לקניות קטנות על הדרך, אלא מביאה בשורה בקטגוריה - מיני סופר אלונית, עם אלפי מוצרי סופר טריים ואיכותיים לקניה על הדרך בתחנות דור אלון בפריסה ארצית.
אין פרזנטור מושלם יותר למיני סופר אלונית מעובד הסופר המסור ביותר בעולם שלכאורה "בוגד" בו איתנו (וגם זה לא נכון, כי זה לא סופר, זה מיני סופר!).
ברגע שהמסר של מיני סופר פוצח והפך לקאצ' פרייז מוכר בכל המדינה, וכדי להמשיך להעמיק את המסר של ה"מיני" – יצרנו את דמותו של מיני ראמזי, שהוא העתק של ראמזי הגדול, ושניהם יחד ממחישים בצורה המקסימה ביותר את התובנה של "מיני סופר".
האתגר הכי גדול בפרוייקט?
האתגר היה ליצור קריאייטיב חדש שמהווה אבולוציה לקריאייטיב המקורי, ושמתעלה על קמפיין ההשקה משנה שעברה שהתפוצץ והיה הצלחה גדולה.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"דוד ראמזי זה פשוט וואו"
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הלקוח! תענוג לעבוד עם לקוחות שנותנים למשרד להתפרע בקריאייטיב (כל עוד הוא רלוונטי למותג).
דבר הבמאי:
האתגר היה להתעלות על הפרסומת הקודמת שהייתה מוצלחת במיוחד. ידענו שהפיצוח פה יהיה ליהוק הילד, וברגע שמצאנו אותו הבנו שאנחנו בדרך הנכונה. מונעם הילד המתוק והמצחיק שדרג את ההומור בסימביוזה מושלמת עם אמיר שורוש (ראמזי) והפך את הקונספט למדויק ממש.
עוד ב-
קרדיטים:
כותבים קופה ראשית: יניב זוהר, נדב פרישמן
קריאייטיב: דינת זיסנר כץ, חן עזראי, אסי זליקוביץ, יואב הבל
שחקנים: אמיר שורוש, מונעם רוואשדה
סטודיו: לירן מג'ר, ניב יצחקוב, נוי מורנו
ניהול לקוח: אלעד לוי, דריה נטל, תום גבעון
אסטרטגיה: תמר מצאלחה
הפקה: רינת לביא, עדי בוטוין
דיגיטל: אבי סעדה, אור שטרן, נועם דוד, רועי קייקוב
לקוח דור אלון-אלונית: עודד גולן, שחר אורן, יפעת סטאל, אביב רוזנבליט
חברת הפקה: We Do
יח"צ: מירי צמחי ושקד הראל - תקשורת משולבת טל רבינא בע"מ
ליהוק מיני ראמזי: ענבר דוד
במאי: אורן שקדי
צלם: טובי הוכשטיין
עורך: חמי סולומון
בית פוסט: גוטמן סטודיו
קריינות: ניב כהן.
כותבים קופה ראשית: יניב זוהר, נדב פרישמן
קריאייטיב: דינת זיסנר כץ, חן עזראי, אסי זליקוביץ, יואב הבל
שחקנים: אמיר שורוש, מונעם רוואשדה
סטודיו: לירן מג'ר, ניב יצחקוב, נוי מורנו
ניהול לקוח: אלעד לוי, דריה נטל, תום גבעון
אסטרטגיה: תמר מצאלחה
הפקה: רינת לביא, עדי בוטוין
דיגיטל: אבי סעדה, אור שטרן, נועם דוד, רועי קייקוב
לקוח דור אלון-אלונית: עודד גולן, שחר אורן, יפעת סטאל, אביב רוזנבליט
חברת הפקה: We Do
יח"צ: מירי צמחי ושקד הראל - תקשורת משולבת טל רבינא בע"מ
ליהוק מיני ראמזי: ענבר דוד
במאי: אורן שקדי
צלם: טובי הוכשטיין
עורך: חמי סולומון
בית פוסט: גוטמן סטודיו
קריינות: ניב כהן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.אמיר שורוש המוכשררועי יטיב 06/2022/30הגב לתגובה זו0 0גיליתי שהדמות לראמזי היא בעצם חיקוי של מנסור עבאס ואיימן עודה. שמעתי הרצאה של אמיר שורוש שבה הוא מספר הכל מאחורי הדמות - הרצאה קורעתסגור
-
1.זבל של פרסומת. תת רמה. (ל"ת)אדי 01/2022/22הגב לתגובה זו1 1סגור



