שיווק ופרסום

אודי כגן והאבא הקשקשן: פרסומת השבוע

ביטוח זה קטע של מיקוח, אבל אודי כגן מנסה להוציא את הג'וק הזה לדור הישן, אלא שיש בעלילה פאנץ': הוא משחק גם את הדור הזה. פרסומת שלמה, עם אודי כגן אחד שעושה את שתי דמויות המפתח שלה
שירה יום טוב |  1
אודי כגן בקמפיין 9 (צילום יחצ, טובי הורכשטיין)
אולי שמנו לב לזה באיחור אבל יש איזו מגמה בפרסומות הביטוח ללכת על הפרזנטורים מתחום הבידור, לא שלמדור יש תלונות, בסופו של דבר מדובר בקמפיינים מעולים שעושים בדיוק את מה שצריך כשמדובר בפרסומת לביטוח - להקליל. אבל לא בפרסומות הביטוח בכללותן עסקינן, אלא בפרסומת אחת של חברת ביטוח 9.
אצל ביטוח 9, הביטוח הדיגיטלי מבית IDI חברה לביטוח (ביטוח ישיר) זה אודי כגן, שמלווה את מותג הביטוח המתחדש מהקמפיין הראשון לפני שנה. הפעם בגליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס, תפרו לו חתיכת קמפיין שכולל החלפת זהויות, פרצופים, וכל זה כשהוא צריך לשכנע את האבא העקשן שלו להפסיק למרוח זמן. החלק המפתיע: זה לקח רק יום אחד, ככה עשו את זה.
 
דבר המשרד 
האמת? הרגשנו שאנחנו במקום טוב עם המותג גם קודם: ביטוח ״תשע״ הושק בהצלחה רבה לפני שנה והרעיון של ״ביטוח שאתה עושה בעצמך״ כבר התחיל לתפוס תאוצה. אבל… הרגשנו שאנחנו צריכים עוד משהו שיבדל אותנו משאר הישירים. לא היינו צריכים ללכת רחוק כי הפתרון היה מונח לנו ביד. ליטרלי, ממש בכף היד - בטלפון הסלולרי שמחובר לכולנו לווריד.
״איך זה״, שאלנו את עצמנו ״שאנחנו עושים היום הכל דרך אפליקציות: מזמינים מונית עם ״גט״, מנווטים עם ״ווייז״, ומזמינים מלון עם ״בוקינג״ אבל כשזה מגיע לביטוח אנחנו מתעקשים לקיים את המנהג הכי ישראלי והכי מיותר: ״המשא ומתן״ המטופש עם הנציג בטלפון?״ השאלה הזו הובילה בסופו של דבר לחלוקה חדשה של שוק הביטוח בישראל. לא עוד ביטוחי סוכן מול ביטוחים ישירים - מעכשיו זה ״ביטוח עם דיבורים״ מול ״ביטוח בלי דיבורים״. הראשון מתאים כמובן לקשקשנים מבוגרים ומיושנים, השני מתאים לצעירים מעודכנים ומגניבים.
הכל מבוסס כמובן על העובדה שב״תשע״ באמת לא צריך לדבר ולהתמקח עם איש, כי המחירים הכי נמוכים כבר נמצאים באתר.

סיפור מבניית הקמפיין
הפער בין ״ביטוח עם דיבורים״ ל״ביטוח בלי דיבורים״, טומן בחובו כמובן גם פער נוסף:
הפער הבין-דורי. מכאן הגיע הפיצוח הקריאטיבי שעומד בבסיס הקמפיין - אודי כגן בתפקיד כפול: גם כאבא מיושן וקשקשן וגם כאודי צעיר ומעודכן. כפל הדמויות הזה לא רק נתן לנו מרחב תמרון מבחינת העברת המסר, הוא גם העניק לאודי מנוף קומי חסר תקדים. ואודי ניצל את המנוף הזה עד תום.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרוייקט?
האתגר הכי גדול היה אתגר טכני: הרעיון לצלם את אודי האבא ואודי הבן ״יחד״ בלוקיישנים שונים, בלבוש שונה ובזמנים שונים לאורך יום הצילום התברר כרעיון לא פשוט. תוסיפו לכך את העובדה שכל הפיכה של אודי הבן לאודי האבא לוקחת שלוש שעות בחדר האיפור ותתחילו לקבל מושג על גודל המשימה.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
״תביא תביא ת׳אפרכסת״ (אנחנו הימרנו על: "כל טוב")
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
אודי כגן. אלוף. זורם. מצחיק. החליף דמויות / תלבושות / איפור / התגלח / השמין / רזה – והכל ביום אחד...
 
קרדיטים 
לקוח : 9 מבית ביטוח ישיר
משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס
מנכ"ל משותף: יגאל שמיר
סמנכ"לית לקוחות: קרן שכטר ויסמן
צוות קריאייטיב: יעל אפלבויים, דודי בן סימון
ניהול לקוח: יהודה טאוב, שחף זמיר
אסטרטגיה: יובל גרופי
הפקה: מירי סלהוב מודעי
במאי: רני כרמלי
צלם: טובי הורכשטיין
חברת הפקה: אוג הפקות
טאלנט: אודי כגן
9 ביטוח
מנכ"ל: קובי הבר
סמנכ"לית שיווק: מרב קליפר-פרץ
מנהלת שיווק: ורד ברזילי
מנהלת פרסום: רותם מזרחי
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסומת מזעזעת - חבל (ל"ת)
    נ. 01/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור