מדדים ומחקרים

הקריפטו היומי: האם הקריסה הגדולה נבלמה?

אחרי יומיים של ירידות דרמטיות, היום מסתמנת בלימה במגמה השלילית שהפילה את השוק לאחר הודעת רוסיה על כוונתה לאסור כל פעילות קריפטו. סימן לבאות או רגיעה זמנית?
מערכת ice | 
מטבעות קריפטוגרפיים (צילום pexels, unsplash)
הצניחה במחירי מטבעות הקריפטו המרכזיים נבלמה היום, לאחר יומיים קשים מאוד בעקבות הודעת ממשל פוטין על כוונתו לאסור כל פעילות קריפטו ברוסיה.
 
ביטקוין, המטבע הגדול והוותיק בשוק, עלה בשיעור זניח של שתי מאיות האחוז – יותר דריכה במקום מאשר עלייה, אך מדובר בשיפור משמעותי לעומת ירידות כמעט דו-ספרתיות בכל אחד מהימים שישי ושבת. מחירו כעת 35,817 דולר ושווי השוק הכולל שלו עומד על 675 מיליארד דולר – ירידה של 17% לעומת יום ראשון שעבר.
את'ריום, המטבע שרוב המטבעות החלופיים ותחום ה-NFT מבוססים על הבלוקצ'יין שלו, עלה בכמעט רבע אחוז, למחיר של 2,496 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 297 מיליארד דולר. אלה נתונים נמוכים ב-25% לעומת אותה שעה לפני שבוע.
ביננס קוין, המטבע של בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, עלה היום בכמעט 3%, למחיר של 384 דולר ושווי שוק של 63 מיליארד דולר – מספרים נמוכים בכמעט 23% לעומת השבוע שעבר.
קרדאנו עלה בכ-2% היום, וצמצם את הירידה השבועית שלו לקטנה ביותר בטבלה – 20.7% - וכעת מחירו 1.12 דולר למטבע ושווי השוק הכולל שלו עומד על 37 מיליארד דולר.
ריפל עלה בכמעט 2.2% למחיר של 61 סנט – שליש מהשיא שלו בתחילת השנה שעברה – ושווי שוק כולל של כמעט 30 מיליארד דולר, והוא נמצא כמעט מעט פחות מ-21% מתחת למצבו לפני שבוע.
דוג'קוין עדיין נמצא רחוק מאוד מהשיא שלו במאי האחרון, כאשר עבר את רף 70 הסנט, ומחירו 13 סנט בלבד – אך הוא גם המטבע שעלה היום יותר מכל האחרים, עם שינוי בשיעור של 4.33%. עם זאת, בטווח השבועי הוא עדיין רחוק מלהיות המטבע שירד הכי פחות, עם שינוי שלילי של 22.6%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה