מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: האם זו היורשת של "משחק הדיונון"?

סדרה קוריאנית חדשה ומפחידה במיוחד כבשה את ראש טבלת התכנים הנצפים בנטפליקס בהפרש עצום. האם היא תשבור את כל השיאים?
יאיר מור |  1
נטפליקס (צילום pexels)
הקוריאנים עושים זאת שוב: "כולנו מתים", סדרת אימה חדשה על תיכוניסטים שנאלצים להתמודד מול מגפת זומבים, שמגיעה מהחלק הדרומי של המדינה הקרועה, כבשה בסוף השבוע האחרון את צמרת טבלת התכנים הנצפים ביותר בשירות הזרמת הווידאו הגדול בעולם, נטפליקס, עם קרוב ל-125 מיליון שעות צפייה. מדובר בנתון שרק ארבע סדרות עד היום הצליחו להגיע אליו בשבוע הראשון שלהן ("חינוך מיני" 3, "את" 3, "המכשף" 2 ו"בית הנייר" 5 ב'), וש"משחק הדיונון" עצמה הגיעה בשבוע הראשון שלה רק לכמחצית ממנו (63 מיליון שעות צפייה.
עם זאת, הפעם, בניגוד לפעם הקודמת, הלהיט התורן לא הצליח לכבוש גם את ישראל, ולא נמצא כאן בעשירייה הראשונה כלל.
מי שממשיכה להוביל את טבלת הסדרות הנצפות בישראל זה השבוע הרביעי ברצף היא "מניפסט", על שלוש עונותיה שתופסות את כל שלושת המקומות הראשונים לפי הסדר. זאת בעוד בעולם אף אחת מהעונות שלה כבר לא נמצא ברשימה.
 
במקום השני בעולם נמצא החצי הראשון בעונה הרביעית של "אוזרק", שבישראל מסתפק במקום החמישי; במקום השלישי בעולם נמצאת הטלנובלה הקולומביאנית "קפה בניחוח אישה", שאינה זמינה לצפייה בישראל.
במקום הרביעי בעולם נמצאת העונה הראשונה של הסדרה בעלת השם הארוך "האישה מהבית שממול לבחורה בחלון", בעוד בישראל נמצאת במקום הזה העונה השלישית של הריאליטי "חם, לוהט, רותח!", שבעולם מסתפקת במקום השביעי.
במקום החמישי בעולם נמצאת העונה הראשונה של "ארכיון 81"; במקום השישי העונה הראשונה של "אוזרק"; במקום השישי בישראל והשביעי בעולם הסדרה החדשה "אני ג'ורג'ינה"; ובמקום השביעי בישראל העונה הרביעית של "החוטאים"; המיני-סדרה התיעודית "ניימאר: כאוס מושלם", על הכדורגלן הענק, נמצאת במקום השמינית בישראל והתשיעי בעולם; "אזהרת מסע" של הוט נמצאת במקום התשיעי בישראל; ובמקום העשירי, גם בעולם וגם בארץ, העונה הראשונה של "מן הכפור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש כל כך הרבה סדרות מעולות
    נרי 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כגון devil judge מדרום קוריאה. חבל עד מאוד שנטפליקס ישראל לא טורחת לתרגם.
    סגור