מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: תמיר גרינברג rules!

המנצח הגדול של "הכוכב הבא" ממשיך לרשום נצחונות כאשר הסינגל הראשון שלו הוא השיר המושמע בישראל כבר שבועיים רצופים. ומי הזמרת שכמעט הצליחה להדיח את אייל גולן?
יאיר מור | 
תמיר גרינברג, זוכה הכוכב הבא (צילום אורטל דהן)
תמיר גרינברג, זוכה "הכוכב הבא", ממשיך גם השבוע להוביל את טבלת ההשמעות בתחנות הרדיו בישראל – ובהפרש עצום. הסינגל הראשון שלו, "Better", הושמע בבשבוע החולף 185 פעמים – כמעט 40% יותר מהשיר הבא בתור, "ילדים של החיים" של דודו אהרון", שנמצא שבוע שני ברצף במקום השני; "לך לישון" של אנה זק עלה מקום אחד מהרביעי לשלישי, בעוד עדן חסון עם "ככה כל יום" ירד מהשלישי לרביעי; ובמקום החמישי כניסה חדשה – "בנקודה שבה נגמר האור" של רביב כנר וטליסמאן.
בדירוג האמנים ממשיך להוביל, באופן לא מפתיע כלל, אייל גולן, אם כי ההפרש בינו לבין המקום השני הצטמצם השבוע באופן משמעותי; מי שהצליחה לרשום פער קטן כזה מול המלך היא עדן בן זקן, שזינקה מהמקום הרביעי לשני ודחקה את דודו אהרון בכיוון ההפוך; בתווך, ביניהם, נמצא עומר אדם במקום השלישי; ומשה פרץ עולה מהמקום השישי לחמישי, ומדיח מהחמישייה את שרית חדד.

 
ברשימת הלהיטים הבינלאומיים, כדאי להתחיל מהמקום הרביעי: סטרומאה הצרפתי והשיר החדש שלו, "Lenfer", צונחים שני מקומות, לאחר שבשבוע שעבר איבדו את המקום הראשון וירדו לשני לאחר מספר שבועות רצופים של הובלה; במקום הראשון ממשיכה להחזיק הראפרית לאטו עם "Big Energy"; אחריה קאמבק לשיר "Enemy" של אימג'ן דרגונז ו-JID מתוך הסדרה המצוירת הפופולארית של נטפליקס, "ארקיין", שחוזר מהמקום העשירי לשני; במקום השלישי הרד הוט צ'ילי פפרז עם "Black Summer"; ובמקום החמישי, בתיקו עם המקום השישי, אדל עם "Oh My God", כאשר מי שחולקים איתה את מספר ההשמעות הם מחמוד ובלנקו, נציגי איטליה לאירוויזיון 2022, עם שירם "בריווידי".
ברשימת האמנים הלועזיים המושמעים ביותר יש כמה הפתעות: הביטלס חוזרים מהמקום השני לראשון; ג'סטין ביבר מזנק מהמקום התשיעי לשני; קולדפליי עולים מהמקום השביעי לשלישי; ואילו דואה ליפה ואלטון ג'ון, שלאחרונה נוטים להיצמד אחד לשני בטבלה כמעט כמו בדואט שלהם, "Cold Heart", שמייצג אחוז זניח מההשמעות של שניהם, יורדים השבוע ממקומות 3 ו-4 ל-4 ו-5.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה