מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: ההישג האדיר של עומר אדם

שיריו של עומר אדם הושמעו במהלך הפסח בתחנות הרדיו בישראל מספר פעמים מאוד לא רגיל, והוא הצליח להדיח את איל גולן מהצמרת. ואיזה שיר בינלאומי לא מפסיק להפתיע?
יאיר מור | 
עומר אדם (צילום פייסבוק/ עומר אדם)
עומר אדם יכול להקדים השנה את חגיגות פסח שני. זאת לאחר שבפסח ראשון הוא רשם הישג היסטורי ועקף את איל גולן במספר ההשמעות של שיריו בתחנות הרדיו בישראל, כך לפי נתוני חברת המחקר מדיה-פורסט. 83 שירים של אדם הושמעו במצטבר 557 פעמים ב-20 תחנות שונות במהלך החג, לעומת 534 השמעות (מכובדות בהחלט) ל-164 שירים של איל גולן ב-19 תחנות;
במקום השלישי נמצאת שרית חדד עם 471 האזנות – גם זה נתון גבוה בהרבה מהרגיל לזמרת האהובה; שלמה ארצי גם הוא עם מספר השמעות לא רגיל – 437 – במקום הרביעי; ושלומי שבת יורד למקום החמישי אך רושם 417 השמעות.
הדואט של נועה קירל ואיתי גלו, "פעמון", נשאר גם בפסח השיר המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל; למקום השני זינק בשבוע השני שלו ברדיו "בואי נישן על זה" החדש של עדן חסון; שמעון בוסקילה עלה מהמקום החמישי לשלישי עם 100 השמעות ל"עד שהדרך תגמר"; למקום הרביעי חוזרת אנה זק עם "לך לישון", שבשבוע שעבר חטף תנומה במקום התשיעי; ובמקום החמישי והשישי תיקו בין "אחד למיליון" של ליאור נרקיס ונרקיס ראובן-נגר ו"דובשנייה" של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורז.
 
במצעד הבינלאומי ממשיך להוביל בענק הארי סטיילס, שהלהיט החדש שלו, "As It Was", רושם שוב מספר השמעות חריג לשיר לועזי ברדיו הישראלי (אם כי רחוק מהשיא של השבוע שעבר); מתחתיו רושמים יתר השירים נתונים רגילים יותר מאלו שנרשמו בשבוע שעבר: "Big Energy" של לאטו עם 26 השמעות; "Pepas" של פארוקו במקום השלישי עם 25 השמעות; "Oh My God" של אדל עם 24 השמעות במקום הרביעי; ובמקומות 5 ו-6 תיקו בין "Cold Heart" של סיר רלטון ג'ון ודואה ליפה ל"West Coast" של וואן-ריפבליק.
למרות הפופולאריות האדירה של השיר החדש שלו, ברשימת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר מסתפק הארי סטיילס בתיקו עם אדל במקום החמישי; לפניהם נמצאים הביטלס במקום הראשון; אד שירן בשני; דה וויקנד בשלישי; ודואה ליפה ברביעי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה