מדדים ומחקרים

מניית טוויטר מתרסקת ביותר מ-20% לאחר הצהרת מאסק

הודעת מאסק על הקפאת רכישת טוויטר עוררה את הבורסה, ומניית הרשת החברתית צנחה משמעותית ברגע. מאז התאוששה במקצת, אבל עדיין לא תיקנה את הירידה
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום pixabay, unsplash, ויקיפדיה)
מניית הרשת החברתית טוויטר, צונחת ביותר מ-20% במסחר המוקדם, וזאת לאחר הודעת אילון מאסק כי יקפיא את העסקה לרכישת טוויטר בעקבות תחקיר המורה על מספר גבוה של חשבונות מזוייפים ברשת.
כזכור, על פי הדיווח ברויטרס מתחילת החודש, לאחר שמאסק שעומד לרכוש את טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר, אמר כי אחד מהדברים הראשונים שיעשה יהיה הסרת הבוטים וחשבונות הפייק מהרשת, פרסמה טוויטר כמה להערכתה ישנם כאלה. על פי הדו"ח של טוויטר, לה יש 229 מיליון חשבונות, ישנם קרוב ל-5% חשבונות ספאם שניתנים להערכה כמזוייפים.
 
לאחר הכתבה ברויטרס, אותה שיתף מאסק, צייץ האיש העשיר בעולם כי "עסקת טוויטר מוקפאת עד לפרטים שייאמתו כי אכן פחות מ-5% מהרשת הינם חשבונות מזוייפים או בוטים".
מניית הרשת החברתית הגיבה בהתאם להודעת מאסק, וצנחה במסחר המוקדם בנאסד"ק בשער של 25%, לאחר שבמסחר המוקדם ירדה המניה לשער של 33.51 דולר, וזאת לאחר השער בה נסגרה ב-45.08 דולר. המניה מאז עולה במעט במסחר המוקדם, ונסחרת בשעה זו סביב 38 דולר, היינו ירידה של 15.71 דולר בלבד, והמשקיעים ייחכו לפתיחת המסחר לראות אם המניה תתקן את השער.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה