מדדים ומחקרים

הסדרה הישראלית שכבשה את נטפליקס | דירוג נטפליקס

סדרה ישראלית מהשנה שעברה עושה חיל בקרב מנויי נטפליקס בישראל, בעוד הסדרה המקורית החדשה של נטפליקס משיגה נתוני צפייה מרשימים מאוד
יאיר מור | 
נטפליקס (צילום vecteezy)
"סנגור במבחן", הסדרה החדשה של נטפליקס על עורך דין שחוזר לעבודה לאחר תאונה יחד עם הרכב המיושן אך האגדי שלו, ממשיכה גם בשבוע שהסתיים ביום ראשון האחרון להוביל את רשימת הרשימות הנצפות בשירות הזרמת הווידאו הגדול בעולם, נטפליקס, גם בעולם וגם בישראל. הסדרה רושמת נתון מעולה של מעל 108 מיליון שעות צפייה – יותר משלוש הסדרות הבאות ברשימה יחד.
במקום השני ברשימה הישראלית סדרה משלנו: "מלכת היופי של ירושלים", ששודרה ביס לפני כמעט שנה וכעת מגיעה לנטפליקס בעריכה שונה, כאשר החצי הראשון שלה, שבישראל התפרש על פני 27 פרקים של 24-29 דקות, ערוך מחדש ל-10 פרקים באורך של בין 40 ל-50 דקות.
 
במקום השני בעולם, והשלישי בישראל, נמצאת העונה השלישית של "מי הרג את שרה?"; במקום השלישי בעולם, והחמישי בישראל, העונה הרביעית של "אוזרק"; במקום הרביעי גם בישראל וגם בעולם סדרת המד"ב הספרדית החדשה "ברוכים הבאים לעדן"; ובמקום החמישי בעולם, והשמיני בישראל, "רחובות קשוחים".
"הלב המסומן" פותחת את החמישייה השנייה בעולם, ובישראל מדורגת מקום אחד נמוך יותר; "בייבי בוס: בחזרה לעריסה" מדורג בדיוק הפוך מזה – שביעי בעולם ושישי בישראל; במקום השמיני בעולם עונתה הרביעית של תוכנית השעשועון/תחרות ריאליטי "The Circle".
בשני המקומות האחרונים בעשירייה אין דמיון בין ישראל לעולם: אצלנו נמצאת עונה 6 של "אימהות עובדות" במקום התשיעי ועונה 9 של "הרשימה השחורה" במקום העשירי, בעוד בעולם מסתפקת "אימהות עובדות" במקום ה-14 ו"הרשימה השחורה" כלל לא בעשרים הסדרות הנצפות. מי שכן סוגרות את העשירייה העולמית הן עונה 2 של הריאליטי "אימפריית הבלינג", שעוסקת באליטה האסייתית-אמריקאית; ו"אהבה, מוות & רובוטים", הניסיון של נטפליקס ליצור סוג חדש של "מראה שחורה" בעזרת איסוף של סרטים קצרים המלוקטים לסדרה תחת ניצוחו של הקולנוען דייויד פינצ'ר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה