מדדים ומחקרים

חדש או ישן – באיזו סדרה כולם צפו? | דירוג נטפליקס

כמה סדרות חדשות עלו לנטפליקס בשבוע שעבר, אך אף אחת מהן לא הצליחה להדיח מהצמרת את הסדרות שעלו בשבועות הקודמים
יאיר מור | 
ריד הייסטינג, מנכ"ל נטפליקס (צילום Markus Henkel / flickr)
סדרה חדשה שעלתה בסוף השבוע לנטפליקס הצליחה לכבוש את המקום הראשון בישראל, למרות שבעולם היא הסתפקה במקום השלישי אחרי שתי סדרות שעלו בשבועות הקודמים. הסדרה הזו היא "סנגור במבחן", על עורך דין שחוזר למקצוע אחרי תאונה יחד עם המכונית האגדית שלו; ושתי הסדרות שנמצאות לפניה בעולם ואחריה בישראל הן מותחן המד"ב הספרדי החדש "ברוכים הבאים לעדן", שמסתמן כלהיט משמעותי, והחצי השני של העונה הרביעית של "אוזרק", אחת מסדרות המקור הוותיקות של ענקית הסטרימינג.
במקום הרביעי, גם בעולם וגם בישראל, נמצאת סדרת המתח הקולומביאנית "הלב המסומן"; במקום החמישי בעולם הדרמה הקוריאנית "הצעה עסקית", שבארץ הודחה מהעשירייה זמן קצר לאחר העלייה לשירות; במקום החמישי בישראל, והשישי בעולם, נמצאת עונתה השישית של הסדרה הקומית "אימהות עובדות".
 
עונה 2 של "ברידג'רטון" ממשיכה להחזיק בעשירייה בשבוע השמיני שלה בשירות, עם מקום שישי בישראל ושמיני בעולם; במקום השביעי בישראל עונה 9 של "הרשימה השחורה", בעוד בעולם נמצאת במקום הזה הסדרה הקוריאנית החדשה "אנרסומנארה: צלילי הקסם"; במקום השמיני בישראל עונתה השמינית של "חברים"; וסוגרות את העשירייה בישראל העונה הראשונה של "חקירות חייתיות" והעונה השישית של "סמוך על סול", ובעולם עונה 4 של שעשועון הריאליטי "The Circle" ועונה 7 של "גרייס ופרנקי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה