מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: "דברים מוזרים" שברה את השיא הלא נכון

בניגוד לציפיות הגבוהות, סדרת המקור המדוברת של נטפליקס לא הצליחה לנפץ את השיא שקבעה "משחק הדיונון". איזה שיא היא כן קבעה?
יאיר מור |  1
דברים מוזרים (צילום יוטיוב/ דברים מוזרים)
יש לנו שיא חדש – אבל זה לא השיא שציפינו לו: עונתה הרביעית של "דברים מוזרים" הצליחה בשבוע שהסתיים בחג השבועות להגיע להישג חסר תקדים בהיסטוריה של נטפליקס ולהפוך לסדרה הראשונה אי פעם ש-4 עונות שלה מתברגות בין 10 הסדרות הנצפות בעולם באותו שבוע, במה שאפשר להגדיר כ"אפקט הקץ'-אפ" (כפי שאנחנו קוראים לזה כאן ב-ice) הקיצוני ביותר בהיסטוריה של השירות; העונה הרביעית נמצאת במקום הראשון, כמובן; העונה הראשונה במקום השני; העונה השנייה במקום השלישי; והעונה השלישית במקום הרביעי.
עם זאת, השיא שציפינו שיישבר נשאר בלתי מושג בינתיים: מספר שעות הצפייה השבועיות בעונה החדשה של "דברים מוזרים" עמד על 335 מיליון – כ-200 מיליון שעות פחות מהשיא של הלהיט הקוריאני "משחק הדיונון".
בישראל, היה "אפקט הקץ'-אפ" של "דברים מוזרים" מעט פחות קיצוני, ואחרי העונה הרביעית שנמצאת במקום הראשון מסתפקות עונות 1, 2 ו-3 במקומות 4, 7 ו-8, בהתאמה.
"סנגור במבחן" נמצאת במקום החמישי בעולם והשלישי בישראל; "רחובות קשוחים" במקום השישי גם כאן וגם בעולם כולו; עונה 4 של דרמת הספורט "All American", שאינה זמינה לצפייה בישראל, במקום השביעי בעולם; עונה 4 של "אוזרק" במקום השמיני בעולם, בעוד בישראל היא כבר אינה בעשירייה; עונה 3 של "מי הרג את שרה?" במקום התשיעי בעולם; ו"יומני השחרור שלי", קומדיה קוריאנית חדשה, במקום העשירי בעולם.
 
בישראל, הסדרה ששומרת על המקום השני שבוע שני ברצף היא "מלכת היופי של ירושלים" של יס; עונה 5 של "מלכת הדרום" במקום החמישי; העונה הרביעית של סדרת הפוליטיקה הדנית "הממשלה" במקום התשיעי; והסדרה המצוירת "בייבי בוס: בחזרה לעריסה" סוגרת את העשירייה המקומית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    All american
    שלמה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    All american מקום 7 בעולם למרות שזה משודר רק בארצות הברית. תביאו את זה לארץ.
    סגור