מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: הלהיט שהדיח את עדן בן-זקן ועומר אדם

דירוג יוטיוב: הלהיט של אנה זק שומר על המקום הראשון, "עושה לי צרות" של עדן חסון קופץ לצמרת רשימת השירים המואזנים ביותר ביוטיוב על חשבון עדן בן-זקן ועומר אדם. וגם חילופים צפופים בין חמשת האומנים המובילים בישראל
מערכת ice |  1
יוטיוב (צילום unsplash)

השבוע דירוג יוטיוב לא מתאפיין בשינויים משמעותיים כשרב הלהטים מהשבוע שעבר שומרים על מקומם בחמישייה האחרונה. הלהיט "מי זאת" של אנה זק שומר על המקום הראשון, כשהוא רושם עליה של יותר מ-20 מיליון צפיות השבוע ומגיע ללא פחות מ-1.39 מילון.

מי שפורץ השבוע אל מצעד השירים המואזינים ביותר בפלטפורמת הסרטונים הפופולארית, ומגיע למקום השני הוא השיר "עושה לי צרות" של הזמר עדן חסון, שמתדהר בכ-964 אלף צפיות.
מי שיורד למקום השלישי הוא הלהיט התורן "שלושה בנות", שנוצר לכבוד חודש הגאווה והוא תוצאה של שיתוף הפעולה החדש של נועה קירל עם תותית, הלוא היא הקומיקאית גיתית פישר. השיר התברג בשבוע המלא הראשון שלו ביוטיוב במקום השני ברשימת השירים הפופולאריים, עם קפיצה של כמעט פי שלושה במספר ההאזנות ביחס לשבוע שעבר, אז הסתפק במקום ה-20. וכעת מונה כ-876 אלף צפיות.

 


 ה"דובשנייה" של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז יורדת למקום הרביעי. "אהובי לב אדם" של אושר כהן למקום החמישי, בכך "אלף כוכבים" של עדן בן זקן ואיל גולן מאבד השבוע את מקומו ברשימה האקלוסיבית. למרות זאת, לשניים לא מעט להיטים אחרים באמתחתם והם שומרים על מקומם בין האומנים המואזינים ביותר ביוטיוב.
 


גם באשר לרשימת האומנים אין שינויים מהותיים וכל חמשת האומנים המובילים נותרים בצמרת. אייל גולן ממשיך להוביל את הרשימה עם 5.84 מיליון צפיות. עדן חסון שומר על הסגנות עם 4.1 מיליון האזנות. עומר אדם ועדן בן זקן מחליפים מקומות, כאשר הראשון מעפיל למקום השלישי עם 3 מיליון האזנות, ואילו הזמרת במקום הרביעי כשלהיטיה זכו ל-2.88 מיליון האזנות. נועה קירל ממשיכה לאייש את המקום החמישי אודות ל-2.36 מיליון האזנות ששיריה גורפים.      

        

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    What
    לא הבנתי כלום 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא לע מושלמת
    סגור