דיגיטל וטק

דירוג ספוטיפיי: מי נדחקו אל מחוץ לחמישייה?

שבוע של מהפכות בדירוגי הספוטיפיי בישראל, מי נדחקו ומי תפסו את מקומם?
יהודה ברכיה | 
דירוג ספוטיפיי (צילום unsplash)
שבוע הגאווה מאחורינו והלהיט של נועה קירל וגיתית פישר, הידועה בשם הבמה תותית, יורד בהתאם למקום השלישי בדירוג השבועי של ספוטיפיי. מי שתפסו את המקום השני הם פול טראנק וג'ימבו ג'יי, שרשמו קפיצה מרשימה מהמקום החמישי במהלך השבוע אך לא הצליחו לעקוף את "מי זאת" של אנה זק, שמתבססת במקום הראשון עם מעט יותר מ- 214,400 האזנות.
"דובשנייה" של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז שומר על המקום הרביעי; ובמקום החמישי מתברג לראשונה "עושה לי צרות" של עדן חסן ודוחק את "As It Was" של הארי סטיילס אל מחוץ לדירוג.
 
 

לצערו של הארי סטיילס לא רק השיר שלו, אלא גם הוא עצמו נדחק מקרב חמישיית האמנים המואזנים ביותר בקרב משתמשי ספוטיפיי הישראלים. רביד פלוטניק הוא השם החדש של השבוע ומסיים במקום החמישי בדירוג. מעליו חברו הטוב טונה שמתבסס במקום הרביעי. את השינוי המעניין ביותר רשמו אייל גולן ועומר אדם - בשבוע שעבר אדם התמקם במקום השני ומייד אחריו גולן במקום השלישי. השבוע ראינו מהפך כאשר גולן סיים שני ועומר ירד למקום השלישי. ומעל כולם עדן חסון שסיים שוב במקום הראשון וממשיך להתחזק בכל הקטגוריות.
 
למרות הירידות בשתי הרשימות האחרונות, ברשימת האלבומים המואזנים ביותר של השבוע ממשיך הארי סטיילס להוביל שבוע נוסף עם "Harry’s House"; בשלושת המקומות הבאים נרשמה יציבות, "אלבום 2" של עדן חסון נשאר במקום השני, "Mr. Morale & The Big Steppers" של קנדריק למאר במקום השלישי; ובמקום הרביעי "מזרח פרוע" של טונה. "ממותה" של פול טראנק מעפיל למקום החמישי ומוציא את "קצת שממח קצת עצו אייל גולן אל מחוץ לחמשת האלבומים המואזנים ביותר השבוע.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה