מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: ההשיג המרשים של פול מקארטני

דירוג תחנות הרדיו: להיטיו של הארי סטיילס שוב מובילים את רשימת השירים המושמעים ביותר ברדיו הישראלי. כוכב הביטלס המיתולוגי נכנס פעמים לחמישיה הפותח פעם עם הלהקה ופעם בקריירת סולו, וגם השיר הישראלי המושמע ביותר  
מערכת ice | 
השירים והאמנים המובילים ברדיו (צילום unsplash)

בגזרת האזנות הרדיו לא נרשמו השבוע הפתעות מיוחדות, כאשר הלהיטים הבינלאומיים המושמעים ביותר מחליפים מקומות אך החמישייה הפותחת נותרת זהה.

הארי סטיילס ממשיך להסתמן כזמר האהוב בעולם, וגם בישראל בתקופה האחרונה, ומציין אבן דרך נוספת כשמצליח לשחזר את ההשיג המרשים משבוע שעבר, אז שני שירים שלו הובילו את מצעד ההשמעות של השירים הבינלאומיים בתחנות הרדיו בארץ לפי נתוני חברת המחקר MediaForest.
 


הלהיט שלו "At Is Was" ממשיך להיות המושמע ביותר ברדיו בישראל, אך ממשיך את מגמת הירידה במספר האזנות שעומדת השבוע על 44 שידורים. נושפים בעורפו של המקום הראשון עם 43 האזנות בשבוע החולף, חולקים את המקום השני והשלישי חולקים יחד הלהיט השני של סטיילסLate Night"  Talking  ", והשיר Bam Bam"" של הזמרת האמריקאית-קובנית קמילה קביו, שמטפס מהמקום הרביעי בשבוע שעבר.

במקום הרביעי "Bones" של אימג'ן דרגונס שהושמע השבוע 37 פעמים, וסוגרת את הרשימה להקת Måneskin האינטלקית, זוכת אירוויזיון 2021, עם השיר "Supermodel" שגרף 35 השמעות השבוע.



את טבלת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר שוב מובילה הביטלס בהפרש משמעותי. בכך מתברג פול מקרטני פעמים לרשימה האקסלוסיבית כשמספר ההאזנות לשירי הסולו שלו מגיע למקום הרביעי. אד שירן חוזר למקום השני. הארי סטיילס עם שני הלהיטים המושמעים מאייש את המקום השלישי, ודואה ליפה סוגר את הרשימה במקום החמישי.

לאחר שבועיים בהם לא חל שינוי בצמרת השירים המושמעים ביותר, "קח עוד נשימה" של אברהם טל מגיח למקום הראשון. "מי זאת" החדש של אנה זק שומר על המקום השני, בפער ניכר מהמקום השלישי אותו מאייש "אחלה גבר" שיר שנוצר כתולדה של שיתוף פעולה בן הצמד סטטיק ובן אל לזוכת האירוויזיון דנה אינטורנשונל. רותם כהן שמור על מקומו עם "אני פרא" שנותר במקום הרביעי. למקום החמישי מגיע "בשורות טובות" של אגם בוחובוט.  

 


איל גולן ממשיך להוביל את רשימת האמנים המושמעים ביותר. שרית חדד ממשיכה את מגמת העלייה ומטפסת למקום ה-2. עדן בן זקן תופסת את המקום ה-3, שלמה ארצי נכנס לרשימה במקום ה-4, ולבסוף סוגר את החמישייה הפותחת עומר אדם.



 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה