מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: זה שיר פרידה

אוליביה ניוטון ג'ון כיכבה בתחנות הרדיו לאחר מותה, והביאה את שירי הסרט "גריז" לצמרת. ואילו שירים חדשים הצליחו להתברג השבוע במקומות הגבוהים?

יאיר מור | 
אוליביה ניוטון-ג'ון (צילום פייסבוק)
מותה של הזמרת והשחקנית אוליביה ניוטון-ג'ון בשבוע שעבר הובילה, כפי שקורה לעתים קרובות כאשר מת אמן אהוב (והשבוע יקרה כנראה עם צביקה פיק ז"ל), להשמעה כמעט בלתי פוסקת של שיריה בתחנות הרדיו בישראל, כפי שחושפת חברת המחקר MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת ומחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם.
ניוטון-ג'ון התברגה במקום הראשון ברשימת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו הישראלי, עם נתון מרשים מאוד לאמן בינלאומי; אחריה, בהפרש משמעותי, נמצא קלווי האריס; הביטלס מזנבים אחריו במקום השלישי; במקום הרביעי קולדפליי; ובמקום החמישי תיקו בין אד שירן ודואה ליפה.
 
גם ברשימת השירים המושמעים ביותר בלטה ניוטון-ג'ון, עם לא פחות מארבעה שירים מתוך 20 המובילים שמדרגת מדיה-פורסט: "Hopelessly Devoted to You" במקום השני, "You’re the One that I Want" עם ג'ון טרבולטה מתוך "גריז" במקום השביעי, "Summer Nights" עם ג'ון טרבולטה מתוך "גריז" במקום ה-14 ו"Physical" במקום ה-15.
במקום הראשון ברשימה הזאת נמצא "Stay With Me" של קלווין האריס, ג'סטין טימברלייק, הלסי ופארל וויליאמס; במקום השלישי "זאנדו" של Electric Light Orchestra; במקום הרביעי "Glimpse of Us" של ג'וג'י; ובמקום החמישי ביונסה עם "Break My Soul".
שני שירים חדשים התברגו בחמישייה המושמעת ביותר של השירים העבריים בשבוע החולף: "אבא" של דקלה במקום הראשון ו"מלכת הרחבה" של רן דנקר במקום השלישי. ביניהם נמצא אליעד נחום עם "היפה של השכונה"; "Into the Night" של תמיר גרינברג ברביעי; ו"מה איתי" של עדן בן זקן בחמישי.
ברשימת האמנים הישראלים המושמעים ביותר מוביל, כרגיל, אייל גולן בהפרש עצום; במקום השני מתברג שלומי שבת; עדן בן זקן יורדת למקום השלישי; עדן חסון במקום הרביעי; ועומר אדם במקום החמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה