מדדים ומחקרים
בשורה נפלאה לסטודנטים: המפתח להצלחה בלימודים נחשף
רבים מהסטודנטים משאילים עבודות מחברים ונעזרים בהקלטות כדי לקבל את המידע שלהם על הלימודים באוניברסיטה, אבל חוקרים מבריטניה טוענים כי סטודנטים שבאמת משתתפים בסמינרים אינטראקטיביים באופן פיזי, נוטים לקבל ציון גבוה יותר בבחינות מאשר חבריהם לכיתה שמאזינים להקלטות של השיעורים רק מאוחר יותר
רבים מהסטודנטים משאילים עבודות מחברים ונעזרים בהקלטות כדי לקבל את המידע שלהם על הלימודים באוניברסיטה, אבל חוקרים מאוניברסיטת באת' שבבריטניה טוענים כי סטודנטים שבאמת משתתפים בסמינרים אינטראקטיביים באופן פיזי, נוטים לקבל ציון גבוה יותר בבחינות מאשר חבריהם לכיתה שמאזינים להקלטות של השיעורים רק מאוחר יותר. ההבדל שווה כמעט לציון מלא.
ליתר דיוק, צוות המחקר העריך מודל כלכלה עסקית בו משתתפים בערך 200 סטודנטים מדי שנה, במהלך שנתיים נפרדות. הם התמקדו בבחינת הקשר בין נוכחות בסמינרים, הקלטות, הרצאות וביצועי סטודנטים ברמת התואר השני.
המחקר הראה בנוסף כי מי שנכח בכל סמינר בסמסטר, הגיע לתוצאה גבוהה יותר ב-8 אחוזים מאלו שלא הגיעו. עוד הם מצאו כי שימוש מתון או משלים בלבד בהקלטות של הרצאות היה מועיל לביצועי התלמידים, בעוד שלשימוש בקנה מידה גדול לא הייתה השפעה חיובית על ביצועיהם.
עוד ב-
המחקר בסופו של דבר לא הצליח להצביע על ההשפעה של רמות מוטיבציה שונות בין תלמידים. עם זאת, אפשר להניח מהמחקר שלרוב הסטודנטים לתארים מתקדמים שמשלמים עבור לימודיהם, תהיה מספיק מוטיבציה להשיג ציונים טובים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



