מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם ועדן חסון בפסגה; ומה עם אייל גולן?

דירוג ספוטיפיי עומר אדם ולירז בראש טבלת האלבומים המאוזנים ועדן חסון ואייל גולן בקרב על ראש הטבלה 
מערכת ice | 
דירוג ספוטיפיי (צילום freepik ,unsplash)
דירוג ספוטיפיי מציג תמונה שונה מזו של דירוג היוטיוב. אומנם גם כאן ישנו ייצוג של אומן בינלאומי אחד, אבל לעומת יוטיוב שהשולט בו הוא הזמר אייל גולן, בספוטיפיי עומר אדם ועדן חסון נמצאים במקומות הראשונים.
עדן חסון ואייל גולן שומרים על כוחם ברשימת האמנים המואזנים השבוע ונמצאים במקום הראשון והשני, בהתאמה. טרוויס סקוט מתפוצץ עם צאת האלבום החדש שלו ומזנק למקום ומזנק לא פחות מ-15 מקומות אל המקום השלישי. עומר אדם ואושר כהן עולים כל אחד למקום הרביעי והחמישי בהתאמה.
 
תמונת המצב בדירוג השבועי בספוטיפיי דומה למצב של שבוע שעבר שבתואר האומן המאוזן ביותר זוכה הזמר עדן חסון ולאחריו במקום השני נמצא אייל גולן. במקום השלישי נמצא הזמר עומר אדם שעבר לגור בדובאי לפני מספר חודשים להתגורר עם בת זוגתו הדוגמנית והשחקנית יעל שלביה ורק לאחרונה חזר להופיע לא פגעו במספרי ההשמעות או בפופולאריות שלו בישראל מטפס למקום השלישי. אושר כהן מטפס למקום הרביעי והאמנית הבינלאומית היחידה שמופיעה בטבלה השבוע היא הזמרת טיילור סוויפט הנמצאת במקום החמישי בטבלה.
בגזרת האלבומים הכי מואזנים השבוע, חלו שינויים קלים: "סוף העולם" של עומר אדם שמטפס מקום הראשון, אלבום הבכורה של סטטיק "לירז" שומר על נוכחות בטבלה ונמצא במקום השני.  "האמת" אלבומה של אודיה עוקף את אייל גולן והאלבום הנפלא "2023" עולה למקום הרביעי. מי שסוגר את החמישייה הפותחת של האלבומים הכי מואזנים בשבוע האחרון בספוטיפיי הוא אלבומו של טראוויס סקוט שיצא בסוף החודש שעבר שבשבוע שעבר היה במקום הראשון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה