ויראלי

ברביבאי ברגע של חולשה: "חולדאי היה ראש עיר טוב"

פליטת פה או פרדוקס? האם דיברה מהרהורי ליבה או שמא באה לסייג? כך או כך אלה הדברים שאמרה הבוקר האלופה (מיל') אורנה ברביבאי המתמודדת על ראשות עיריית תל אביב שבוע לפני הבחירות לראשות העיר
דוד זולדן |  1
אורנה ברביבאי, רון חולדאי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, מרים אלסטר)
"חולדאי היה ראש עיר טוב, אבל בשנים האחרונות העיר ברחה לו", כך אומרת הבוקר האלופה (מיל') אורנה ברביבאי המתמודדת על ראשות עיריית תל אביב ומציינת: "ה־7 באוקטובר מלמד שחייבת להיות מנהיגות חזקה ברמה המקומית".
מתחמם הקרב על הבחירות המוניציפליות שיתקיימו בעוד שבוע ואת הדברים אמרה במהלך ריאיון עם ענת דוידוב ואודי סגל ב־103fm. האלופה (מיל') אורנה ברביבאי, לשעבר ראשת אכ"א ושרה מטעם יש עתיד, מתמודדת לראשות עיריית תל אביב ונערכת לקראת הישורת האחרונה. 
"הסיפור המוניציפלי, בטח אחרי 7 באוקטובר, מלמד את כולנו שחייבת להיות מנהיגות חזקה ומשמעותית ברמה המקומית שתדאג לתושבים חלילה כשנדרש במלחמה ובטח שבכל יום - בשגרה", אמרה ברביבאי והדגישה: "חולדאי היה ראש עיר טוב רוב הזמן, אבל בחמש השנים האחרונות העיר ברחה לו".
בהמשך התייחסה למצוקה אחרת ובעלת תופעה מורגשת בעיר והיא סוגיית התאונות בקרב רכבים דו גלגליים בעיר ועל כך אמרה: "המטרה שלי היא קודם כול לטפל בבטיחות, שיהיה אפשר ללכת על המדרכות, לחצות כביש ולא למות או להיפצע. החל מהקיץ יהיה זיהוי לדו גלגלי, הרעיון הוא להגביר אכיפה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אישה עלובה
    כרוב 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבלית עפר לרגלי חולדאי שגם הוא אבק לרגלי משה ליאון
    סגור