ויראלי

סטפן לגר נחשף בפייק ניוז: לא באמת אבא לילד בן 7?

לגר גרם לחברים, למכרים ולכלי התקשורת להאמין ולפרסם כי הוא הסתיר במשך שנים בסוד כי אבא לילד בן 7, אבל לפי גיא פינס מדובר בפייק ניוז אחד גדול ויצירתי במיוחד. הילד בתמונות משמש רק קידום לשיר חדש שצפוי לצאת ביום שלישי, ומדובר רק בקרוב משפחתו
מערכת ice | 
סטפן לגר (צילום איב סן לורן)
הזמר והרקדן סטפן לגר (25) חשף אמש [שבת] בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא אב לילד בן 7, בשם כריס. אבל פחות מחצי יממה עברה בערב טוב עם גיא פינס בקשת 12 חשפו כי מדובר בסיפור שקרי.
לגר גרם לחברים, למכרים ולכלי התקשורת להאמין ולפרסם כי הוא הסתיר במשך שנים בסוד כי אבא לילד בן 7, אבל לפי פינס מדובר בפייק ניוז אחד גדול ויציירתיי במיוחד. הילד בתמונות משמש רק קידום לשיר חדש שצפוי לצאת ביום שלישי ומדובר רק בקרוב משפחתו.
בפוסט המדובר הוא כתב: "מודה שחשבתי מלא זמן על איך אעשה את זה, וזה מרגיש לי הזמן הנכון. אז גם אם מוזר לי עם זה מאוד, אז הנה אני מגלה לכם שכריס שלי אתה היום בן 7. כשאבא שלי היה מנסה להסביר לי מה זה האחריות הזאת, לא היה לי מושג על מה הוא מדבר עד שאתה הגעת", שיתף סטפן. 
 
"אתה זה אני לפני ואני זה אתה אחרי, ההרגשה הלא מוסברת הזאתי שיש בינינו, הדבר הטהור הזה שלא ידעתי שאני אוכל להרגיש בחיים בעצם, שייך לי, לנו. אני גאה בך על כל מה שעברת ועובר, איך התבגרת, איך אתה משתנה ומשתפר. איך אתה מקשיב ותמיד הקשבת גם בלי להבין בכלל מה אתה עושה בעולם המטורף הזה".
"כמה שאתה אוהב, אהוב, מוכשר, חכם, מבין לעומק ומקבל את המצב שלנו. אתה יודע שחשוב לי שתהייה לך ילדות שקטה ורגילה כמו שהיה לי לפני כל זה, ושתתעסק במה שאתה אוהב כמו כל ילד רגיל". 
"זה מצחיק שכשאני הייתי אתה, האישיות האנונימית והתמימה הזאת היא דווקא זאת שהביאה אותי למקום הזה שבו כולם יודעים מי אני, אבל אני לא יכול להחזיק ולסבול את זה שאתה זה אני, ושאפילו האנשים שדי קרובים אלי לא יודעים עליך".
"יכול להיות שיכעסו, יופתעו וישאלו על איך הצלחתי לא לחשוף אותך, אבל לא אכפת לי, הם מהר מאוד יבינו. כי זה שייך לנו ולא לאף אחד אחר. אני אוהב אותך".  
סטפן הוא אזרח ישראלי להורים שנולדו בטוגו. הוא שיתף בעבר על כך שהיה מועמד לגירוש בילדותו. הוא ויתר על האזרחות הזרה שהייתה לו, והתגייס לצה"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה