ויראלי

המפיק של נועה קירל עוקץ את אייל גולן: סכסוך חדש בביצה?

אייל גולן מכר 120 אלף כרטיסים ל-4 מופעים שלו באצטדיון בלומפילד ורשם הישג נפלא. מי שלא התרשם מכך הוא מפיק שני מופעי הענק של נועה קירל בפארק הירקון בשנה שעברה, אלמוג שריד, שעקץ: "כל הכבוד על ההישג המרשים, אבל השיא של קירל לא נשבר"
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אריה לייב אברמס)
איל גולן הכריז בשבוע שעבר על פתיחה של מופע חדש באצטדיון בלומפילד, כמו בשנה שעברה, אז פתח שני מופעים בזה אחר זה. הפעם, ברקע המלחמה הציג תחילה הזמר והיוצר תאריך אחד למופע, ועם תחילת מכירת הכרטיסים, בעקבות ביקוש של עשרות אלפי ממתינים לרכישת כרטיסים, נפתחו שלושה מופעים נוספים.
אחרי שהכרטיסים בשלושת התאריכים הגיעו לסולד אאוט מהיר תוך 10 שעות בלבד, ובסך הכל יפקדו את שלוש ההופעות של גולן כ-100 אלף איש בהופעות אלו, הוא פתח מופע רביעי, שגם הכרטיסים אליו נגמרו תוך זמן קצר, והוא למעשה מכר 120 אלף כרטיסים.
 
אלמוג שריד, המפיק שאחראי על שני מופעי הענק של נועה קירל בפארק הירקון בשנה שעברה, הגיב על ההישג של אייל גולן ועקץ אותו עם פוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו ובו הוא כתב תחילה: "כל הכבוד לאייל גולן על ההישג המרשים"
בהמשך, הוסיף אלמוג שריד כי "אבל רק לשם הדיוק, השיא הישראלי שקבענו במופע של נועה קירל בקיץ האחרון עם 130 אלף כרטיסים מכורים לא נשבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה