ויראלי

שעות לפני החתונה: שניר בורגיל מקשט עצים בסרטים צהובים

שעות לפני שהוא מתחתן עם בחירת לבו, שי לי עופרי, אותה הכיר בבית "האח הגדול", הגיע שניר בורגיל לאולם האירועים כשהוא מצויד בסרטים צהובים, ותלה אותם על העצים ברחבה  
רוני שיינר | 
שניר בורגיל ושי לי עפרי (צילום אינסטגרם)
שי לי עופרי ושניר בורגיל, שהכירו והתאהבו בזמן שהיו דיירים בעונה האחרונה של "האח הגדול", יינשאו הערב באולם אירועים בנס ציונה, מול מאות מוזמנים. ההכנות לחתונה והחתונה עצמה מתועדים לטובת סרט שישודר בקרוב ברשת 13.
הבוקר הגיע בורגיל לאולם ותלה מחוצה לו, על העצים, סרטים צהובים המסמלים את המאבק להחזרת החטופים.
 
שניר בורגיל (באדיבות רשת 13)
ביום ראשון חגגה שי, שנמצאת בהריון עם ילדם הראשון, את הטבילה במקווה ואת חגיגת החינה המסורתית, בנוכחות קרובות משפחתה וחברותיה הטובות. אימה של שי לי בירכה אותה: "הרבה הצלחה, בריאות, שמחה. תקימי משפחה מאושרת עם ילדים צדיקים. שתהיי מאושרת הכי הרבה בעולם. שיהיה לך בן אדם טוב, ישר והגון".    
 
בשיאו של האירוע הושמעה לשי לי הקלטה בהפתעה, בה בירך אותה בן זוגה, שניר: "היי שי, זה שניר. רק רציתי להגיד לך שאני באמת לא מפסיק להתרגש ולא מפסיק לחשוב על היום המאושר הזה שלך. אני כל כך שמח שהקדוש ברוך הוא זיכה אותי באישה כמוך. אישה טובה כמוך. אישה עם אהבה אמיתית, עם אכפתיות. אני באמת מודה כל יום לקדוש ברוך הוא שיש לי אותך".
זוהי החתונה השנייה של יוצאי העונה האחרונה של תוכנית הריאליטי: לפני שישה ימים התחתנו בר כהן ואליאב טעטי. הזוגות הבאים שבדרך: טליה עובדיה ושחף רז וגם ספיר בורגיל ואברהם אקלום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה