ויראלי

הצל בחשיפה מטלטלת: "ארגוני הטרור מקדישים לי את הפיגוע"

אחרי הפיגוע בבקעת הירדן, הצל חשף: "ארגוני הטרור מאיימים עליי ישירות ומקדישים לי את הפיגוע בכביש 90. כל הכבוד ל0מאל הקיצוני ולתקשורת ההסתה שלכם עובדת"
מערכת ice | 
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
מחבל פתח באש הבוקר (חמישי) לעבר אוטובוס הסעות שבמזל היה ממוגן ירי, בכביש 90 סמוך לכפר עוג'ה. המחבל ירה בנוסף לעבר שני כלי רכב שעברו במקום. כתוצאה מהירי נפצעו 3 בני אדם, ביניהם גבר כבן 30 במצב בינוני עד קשה עם פצעי ירי בגפיים, גבר בן 21 במצב קל עם פצע ירי בגפיים ונער כבן 13 במצב קל עם פציעות מרסיסי זכוכית בפנים.
לאחר הפיגוע הקשה, הצל, יואב אליאסי, העלה פוסט מצמרר לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא חשף כי ארגוני הטרור הקדישו לו את הפיגוע באחד מעמודי הטלגרם שלהם, אחרי שבו נכתב כי "בקעת הירדן על זה נאמר בוקר טוב. הפיגוע מוקדם להצל יואב אליאסי".
 
בפוסט שהעלה הצל הוא כתב: "ארגוני הטרור מאיימים עליי ישירות ומקדישים לי את הפיגוע בכביש 90. היום בשבע בבוקר בבקעת הירדן מחבל חמוש בנשק אוטומטי באווירת הטבח ב-7 באוקטובר ניסה לרצוח ילדים ופתח באש על שני אוטובוסים של הסעות ילדים, ולמזלנו הרב האוטובוסים היו ממוגני ירי ורק ילד אחד נפצע קל. המחבל המשיך לירות על רכבים בכביש ופצע קשה יהודי שעבר במקום". 
"את הפיגוע ארגוני הטרור הקדישו לי בעברית בדף שלהם בטלגרם. כל הכבוד ל0מאל הקיצוני ולתקשורת ההסתה שלכם עובדת. תתפללו (למפלצת הספגטי או מי שאתם לא מאמינים בו ששערה מראש ילדי לא תפגע)", ואף תייג את משטרת ישראל בפוסט שהעלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה