ויראלי

בתו של כומר חושפת למה מחקה את האונלי פאנס: "בדיוק כמו סרסור"

בתו של כומר, עזבה את האונלי פאנס ומסבירה למה: "זה מזעזע להיות אישה שם, גברים לוקחים אחוזים מחשיפת הגוף שלי באינטרנט, זה בדיוק כמו סרסור"

מערכת ice | 
אונלי פאנס (צילום יח"צ וצילום מסך אתר onlyfans)
כריסטיאן נאלה ריי, בתו של כומר מאילינוי ארצות הברית, עזבה את תעשיית המבוגרים, מחקה את הסרטונים מעמוד האונלי פאנס שלה ושיתפה מדוע היא עשתה את המעבר החד, מכוכבת אונלי פאנס, לדוגמנות והתקרבות מחדש לדת.
"מי שמנהלים את האתר הם גברים, שמנסים לנהל את חיי הנשים שם ולהוציא מהן אחוזים על הפעילות שלהן באתר, וזה מחריד. זה באמת מזעזע להיות אישה שם, שגברים לוקחים אחוזים מחשיפת הגוף שלי באינטרנט. זה בדיוק כמו סרסור, זה באמת נורא אבל זה גורם לי להילחם עוד יותר כדי לעזור לנשים שם להבין שזה לא המקום אליו הן רוצות להגיע", אמרה נאלה ריי לפוקס ניוז, על התנהלות האתר אונלי פאנס.
 
הדוגמנית, שפרסמה בטיקטוק סרטון הסברה על המקרה שלה, ציינה שנקודת המבט שלה השתנתה לאחר שהוטבלה: "החיים שלי השתנו מאז, בסדר, אני לא באמת רוצה לעשות את זה יותר. ידעתי שזה לא מה שאלוהים רוצה עבורי".
"האתר מסוכן עבור נשים צעירות, זה פשוט נועד למכור לך שקר לחשוב שאת יכולה לקבל את החיים המדהימים של הבנות שם", עוד הוסיפה נאלה ריי.
בעוד שהמסע שלה שינה כיוון מאז שהתקרבה לנצרות, באתר עדיין נותר סרטון אחד בודד שלה, עניין שלדבריה נובע מעיכוב בתיעוד המס של הדוגמנית, כוכבת אונלי פאנס לשעבר. מעבר לאותו סרטון בודד, הכוכבת טענה: "אני מחכה לניירות של מסמכי המס, בינתיים מחקתי את כל שאר הסרטונים, הכול כבר נמחק ממנו".
 
כזכור, סרטון הטבילה של נאלה ריי, אשר פורסם חודש שעבר, זכה כבר ליותר מ-4 מיליון צפיות בטיקטוק. תגובה אחת שבלטה וקיבלה מעל 17 אלף לייקים הייתה: "אם השינוי הוא אמיתי ואת עושה את זה בשביל עצמך, אל תיתני לאף אחד לעכב אותך. אלוהים סולח לכל מי שבאמת מחפש אותו".
 
עוד הוסיפה נאלה ריי: "התנ''ך מדבר על חטאים, כסף זה דבר מפתה, אבל אם הייתי יכולה לחזור לעבר, הייתי מחבקת את עצמי כל כך חזק  ואומרת לעצמי הצעירה ' בבקשה אל תקבלי את ההחלטה הזאת', הייתי עוד אומרת לעצמי הצעירה שאני שווה וכמה שאני מיוחדת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה