ויראלי

חיים לוינסון מגיב לתמונה המטרידה של מייקל לואיס: "מה הוא עושה לכלבה?"

העיתונאי והמנחה חיים לוינסון, צייץ ציוץ קצת תמוה היום בטוויטר כשהוא מתייחס לשחקן מייקל לואיס, שפרסם תמונה שלו עם הכלבה שלו במקלחת כשהוא בעירום מלא וכתב: "סליחה על השאלה, הוא **** את הכלבה?"

מערכת ice |  1
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
עיתונאי הארץ חיים לוינסון, פרסם היום (שני), ציוץ עם תמונה שנויה במחלוקת של הדוגמן והשחקן מייקל לואיס. בתמונה לואיס נראה עירום כביום היוולדו מתקלח כשהוא רוכן לעבר כלבה נטושה שאותה כנראה מצא ואימץ.
התמונה התמוהה פורסמה בטוויטר של כאן 11, תחת הכותרת: "הפרק הבא של חוות החופש נראה וואו. מתוך האינסטגרם של מייקל לואיס". לוינסון לא יכל להישאר אדיש ורמז על זואופיליה.
 
לוינסון כתב על התמונה: "סליחה על השאלה", והמשיך: "הוא שוכב עם הכלבה?". לאחר שבדקנו את הסרטון המקורי, הדוגמן לואיס לובש בוקסר ורק מקלח את הכלבה. לואיס כתב על הסרטון: "האנטיתזה בסרטון החמוד שלפניכם היום הוא תזכורת שרוב המלחמות בעולם משחר ההיסטוריה התחילו בגלל דת".
 
כאמור, בסרטון המקורי והמרגש מייקל נראה מקלח את הכלבה עם כיתוב: "לפני כמה ימים מצאתי כלבה נטושה. יומיים לאחר מכן מצאנו את אחותה, כנראה ננטשו. לכו תבינו בני אדם. אז החלטתי למצוא להן בית. את הראשונה השארתי אצלי והחלטתי לאמץ לחבורה. לשנייה מצאתי בית חם ואוהב. עכשיו השאלה הנשאלת היא איזה שם לבחור למתוקה, יש הצעות?", עוד המשיך הדוגמן האהוב: "הנה המקלחת הראשונה שלה שעברה בהצלחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואתה את השכל (ל"ת)
    ניר 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור