ויראלי

מייקל לואיס לשחקנים מתחילים: "הטיפ הכי טוב שאני יכול לשתף"

מייקל לואיס פתח את הבוקר עם טיפ משלו לשחקנים מתחילים שרוצים להיכנס ולהתמקצע בתחום. "אני נשאל הרבה על עולם המשחק ועל איך לגשת לאודישנים", כתב. אז איזו עצה הוא תרם לטובת הדורות הבאים? 
רוני שיינר | 
מייקל לואיס (צילום vecteezy, אינסטגרם/ מייקל לואיס)
מייקל לואיס (36) שהחל את דרכו כשחקן לפני 18 שנה כשהשתתף בטלנובלה "האלופה", פתח את הבוקר עם טיפ משלו לשחקנים מתחילים שרוצים להיכנס ולהתמקצע בתחום. 
"צילמתי ולקחתי חלק במאות, אם לא באלפי אודישנים בחיי. הבמה זה המקום בו אני מרגיש הכי נוח להיות בו אני ולהתבטא, כתב לואיס.
 
הוא המשיך וכתב: "זה אף פעם לא פשוט לשנן הרבה טקסט מהרגע להירגע, כי הרי אין לך הרבה זמן להתכונן כשחקן לאודישן ארוך ולשחק תפקיד שאף פעם לא שיחקת. זה מאתגר, זה מוציא אותך מאזור הנוחות וזה נותן לך את החופש היצירתי להכניס חיים לדמות, להעז ולנסות!".
"אני נשאל הרבה על עולם המשחק ועל איך לגשת לאודישנים. אז כמו בחיים גם על הבמה- הטיפ הכי טוב שאני יכול לשתף אתכם בו כשחקן זה פשוט להיות עקביים, לא לפחד ולהעז כי גם ככה אף אחד לא יודע מה אתה הולך להגיד, ולהמשיך לנסות ולנסות עד שזה קורה. הרי מתוך 100 'לא', אנחנו תמיד נקבל לפחות 'כן' אחד. אם אתה אוהב את מה שאתה עושה, בסוף מה שתרצה לעשות יאהב אותך חזרה ותקבל את מה ששלך". 
לטקסט שכתב, הוסיף לואיס סרטון פספוסים מאודישן מצולם שצילם בביתו:
 סרטון פספוסים של מייקל לואיס (פייסבוק)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה