ויראלי

נטלי דדון תחת מתקפה חריפה: "קמתי היום להתקף לב"

נטלי דדון קמה הבוקר וגילתה שעמוד האינסטגרם שלה תחת מתקפה חריפה של בוטים. כמיליון עוקבים נוספו בלילה לכוכבת, זאת בכדי להפיל לה את החשבון: "מיליון עוקבים, אבל לא ככה רציתי אותם"

מערכת ice |  1
נטלי דדון
הדוגמנית נטלי דדון, קמה הבוקר (שישי), וכמעט קיבלה התקף לב כשגילתה שעמוד האינסטגרם שלה, המשמש אותה בעיקר להסברה תחת מתקפה חריפה: "טוב קמתי היום להתקף לב כן? מתעוררת בבוקר, חלום של כל משפיען – מיליון עוקבים. אממה, נכנסתי לראות ואני מכירה את השיטה הזאת, מישהו קונה לכם עוקבים ואז יותר קל להפיל את החשבון".
"אם מישהו יודע מה עושים", ביקשה דדון עזרה והמשיכה: "העברתי את החשבון לפרטי כרגע כדי לנסות להגן עליו, כפי שייעצו לי לעשות. בכל מקרה, מתקפת בוטים מטורפת על החשבון שלי. אתם יכולים לחזק את החשבון, אם תוכלו לאזן איך שהוא בכל פעולה בתוך החשבון, לייקים, שמירות, לבקש לעקוף, העיקר שהחשבון שלי לא ייפול".
 
עוד המשיכה הדוגמנית המוכרת: "מקווה שנעבור את זה בשלום ולא יקרה כלום לחשבון שלי, כרגע הוא פרטי, אם תצטרכו תוכן ממני אני אשלח לכם אותו בפרטי, כי אי אפשר לשתף מהתכנים שלי כרגע. מיליון עוקבים, אבל לא ככה רציתי אותם. אז שיהיה לנו בוקר טוב ובהצלחה לחשבון שלי".
כמו כן, השחקן וכוכב הרשת מתנאל לייני הגיב גם הוא לפוסט של דדון וכתב: "קרה לי אותו הדבר והסרתי אחד אחד. הם יעשו הכל בשביל להפיל אותנו, אבל אנחנו יותר חזקים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה תוכן בדיוק אפשר לקבל ממנה? חחחח (ל"ת)
    יש רא לי 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור