ויראלי

אסי עזר חושף את שם בנו וכותב בכאב: "המצב מחורבן"

אחרי שבישר: "ויקרא שמו בישראל - אריאל", עזר העלה פוסט כואב לקראת החג וכתב: "לא חשבתי שנחגוג השנה את פסח. חשבתי שבגלל שנהיה בארה"ב רחוקים מהמשפחה ומישראל, וכשהמצב בארץ כל כך מחורבן, נפסח השנה על ליל הסדר"
מערכת ice |  1
אסי עזר ואלברט אסקולה (צילום אינסטגרם)
אסי עזר אמנם חגג יממה מאושרת וחשף את שמו של הבן החדש שלו ושל בן זוגו אלברט אסקולה - אריאל, אבל ערב חג פסח אמש [שני] לא היה פשוט מהרבה בחינות, כמובן בשל היעדרם של 133 חטופים המוחזקים בעזה.
אחרי שבישר: "ויקרא שמו בישראל - אריאל", עזר העלה פוסט כואב לקראת החג וכתב: "לא חשבתי שנחגוג השנה את פסח. חשבתי שבגלל שנהיה בארה"ב רחוקים מהמשפחה ומישראל, וכשהמצב בארץ כל כך מחורבן, נפסח השנה על ליל הסדר".
 
עוד כתב: "אבל כשהגענו לרינו, שנמצאת במרחק שבע עשרה שעות טיסה מישראל, מצאנו כאן- להפתעתנו- ישראלים מדהימים, יהודים חמים, שעטפו אותנו בחום... וברגע שהם הציעו לנו לעשות סדר פסח יחד, הסכמנו. אז היום שלנו התחיל בברית לאריאל הקטן, ונגמר סביב שולחן החג, בערב שבו סעדנו יחד, קראנו קצת מההגדה יחד, צחקנו יחד, התפללו לחזרת החטופים שלנו יחד, הלוואי וזה יהיה החג האחרון שנחגוג בלעדיהם".
 
לסיום כתב הטאלנט של קשת 12: "בחצי שנה הזאת הושרש פה המשפט "להחזיר אותם הביתה, עכשיו". אני חושב שהגיע הזמן להוסיף לו פניה ישירה ולהגיד: ביבי, תחזיר אותם כבר הביתה, עכשיו! דיי. חג שמח, כמה שאפשר, לכל בית ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גועל נפש בעעעעע (ל"ת)
    ניר 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור