ויראלי

יגל אושרי משתף במקרה הזוי: "חשבתי שאני הוזה"

הכוכב יגל אושרי צילם לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו שהוא יוצא מבניין ברחובות ורואה 6 עיזים, אושרי שהיה מופתע אמר: "מה זה הדבר הזה? מה קורה ברחובות?"
מערכת ice | 
יגל אושרי (צילום פלאש 90/ עבד רחים כתיב, ישראל בידור, דובר צהל)
הזמר וכוכב הטיקטוק יגל אושרי, שכנראה שמעתם את הלהיט הענק שלו "לצאת מדיכאון" שמלווה את המדינה חודשים ארוכים בתקופת המלחמה. לפני שנהיה זמר מצליח, אושרי היה (ועדיין) כוכב טיקטוק עם מאות אלפי עוקבים כשהעלה סרטונים מצחיקים עם משפחתו.
אתמול, (שלישי) אושרי צילם לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו תוך כדי שהוא יוצא מבניין, הוא נתקל בלא פחות מ-6 עיזים שמשוטטות ברחוב, אושרי מציין שהוא ברחובות ומופתע מהמקרה המוזר: "אני לא יודע אם זה אמיתי נשבע לכם, מה קורה ברחובות?! מה זה הדבר הזה?" אושרי הוסיף כיתוב לסטורי "חשבתי שאני הוזה נשבע לכם"

(קרדיט: @yageloshri1 - אינסטגרם)
 
כזכור, שירו של הזמר יגל אושרי "לצאת מדיכאון" שוחרר כסינגל ב-15 בחודש אוגוסט 2023, בהוצאת חברת התקליטים "ליאם הפקות". כאמור, השיר זכה להצלחה רבה במיוחד בתקופת מלחמת חרבות ברזל באוקטובר 2023, וזה הפך לאחד השירים שהפכו למזוהים עימה. אחד ההישגים המרשימים שקטף הזמר בזכות השיר, כולל את הזכייה במקום הראשון במצעד היטליסט של מאקו ובמצעד של העשירייה של כאן גימל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה