ויראלי

גיא הוכמן חזר לישראל: "חשוב שנתאחד, קורא לכולם להצטרף"

הקומיקאי שב ארצה לאחר שעוכב לחקירה בשוודיה לאחר שצילם סרטונים לקראת האירוויזיון. הוא פרסם ברשתות החברתיות סרטון עם בקשה מיוחדת - לענוד את צמידי ה"תודה" לצה"ל. מנכ"ל המועצה הציונית: "השנה יותר מתמיד, חשוב לחזק את הצבא"
מערכת ice |  2
גיא הוכמן (צילום יח"צ)
הקומיקאי גיא הוכמן חזר לישראל לאחר שעוכב לחקירה בשוודיה, שם צילם סרטונים לקראת האירווויזיון. הבוקר (שישי) פרסם הוכמן ברשתות סרטון עם בקשה מיוחדת לקראת יום העצמאות - לענוד את צמידי ה"תודה" לצה״ל. מדובר ביוזמה מיוחדת של המועצה הציונית בישראל מבית ההסתדרות הציונית העולמית שביחד עם ארגון ׳ידידים׳ מחלקים לקראת החג 50 אלף צמידי הוקרה עם הכיתוב "אומרים לצה״ל תודה".
הצמידים מחולקים בימים אלו בכל רחבי הארץ על ידי רכזי המועצה הציונית בישראל ומתנדבי ארגון ידידים. מטרת היוזמה היא להעלות על נס ולהדגיש את הוקרת התודה וההוקרה לחיילי וחיילות צה״ל, אשר מאז ה-7 באוקטובר שומרים על ביטחוננו ומסכנים את חייהם יום יום. 
 

מנכ"ל המועצה הציונית בישראל עו"ד עוז חיים: "השנה יותר מתמיד היה לנו חשוב לחזק את הצבא שלנו ולשלוח מסר מאחד וברור לכל החיילים והחיילות כי עם ישראל עומד מאחוריהם וגאה בהם. במיוחד בימים שבין ימי הזיכרון לעצמאות, חשוב שנתאחד ונאמר תודה לצה"ל. נזכור גם את מי שחרפו נפשם בהגנה על מדינת ישראל. אני קורא לכולכם להצטרף אלינו ולענוד את הצמידים כדי לומר מילה פשוטה אך חשובה כל כך - תודה!". 
 
ישראל אלמסי, מנכ"ל ארגון ידידים: "צבא ההגנה לישראל הוא צבא העם, והוא כור ההיתוך הממחיש באופן מעשי את החיבור בין כולנו. אנו נמצאים בתקופה בה יש אתגר בטחוני עצום, ולא פחות מכך אתגר חברתי שלא ידענו מאז קום המדינה. חיילי וחיילות צה"ל וכוחות הביטחון עושים עבודת קודש, מגנים עלינו יומם ולילה בכל גבולות הארץ, והכרת הטוב שלנו להם היא לאין ערוך. אין ראוי יותר ממתנדבי ומתנדבות ידידים המהווים גם הם חיבור חשוב מאין כמוהו לחלקי העם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    על מה הוא נעצר? (ל"ת)
    אייל 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אכלה גיא הוכמן, אוהבים אותך אח (ל"ת)
    אורי 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור