ויראלי

ג'סטין והיילי ביבר בפפראצי ראשון מאז חשיפת ההיריון

ג'סטין ביבר ורעייתו היילי ביבר, שהכריזו לאחרונה כי הם מצפים לילד ראשון, נתפסו על ידי צלם פפראצי כשהם מסתובבים יחדיו ברחובות לוס אנג'לס. היילי לבשה חולצת בטן לבנה, שחשפה בטן הריונית 
רוני שיינר | 
גסטין ביבר והיילי ביבר (צילום אינסטגרם)
אחרי ששמרו על ההיריון בסוד במשך חצי שנה, כוכב הפופ ג'סטין ביבר (30) ורעייתו הדוגמנית היילי ביבר (27) חשפו בשבוע שעבר את הבשורה המרגשת בסדרת צילומים ברשתות החברתיות שלהם.
היום (רביעי) מגיעות גם תמונות הפפראצי: השניים נתפסו על ידי צלם מקומי כשהם מסתובבים יחדיו ברחובות לוס אנג'לס. היילי לא התאמצה להסתיר את הבטן המבצבצת, כשלבשה חולצת בטן לבנה.
הפפראצי שהפך במהירות לוויראלי ברשת. ג'סטין והיילי ביבר (X) 
ג'סטין והיילי בזוגיות במשך שש שנים, במהלכן ידעו עליות וירידות רבות. גם בחודשים האחרונים, כשכבר ידעו כי הם מצפים לילד, נאלצו להתמודד עם שמועות עקשות לגבי משבר ביחסים ביניהם. בחודש מרץ היילי ניסתה לשים קץ לאותן שמועות "שקריות" לדבריה: "רק לידיעתכם, הסיפורים והשמועות שאני רואה בטיק טוק, הם ב-100 אחוז מהפעמים לא נכונים. מומצאים מהאוויר... באים מארץ האשליות... אז אני יודעת שזה יכול להיות כיף לצלול לתוך הסיפורים האלה, אבל רק תדעו שהם תמיד שקריים, סליחה שאני מקלקלת לכם את זה". 

חושפים את ההיריון. ג'סטין והיילי ביבר (אינסטגרם)
לפני כשנה, במהלך ראיון ל"סאנדיי טיימס", שיתפה היילי: "אני כל כך רוצה ילדים אבל אני מפחדת. מספיק שאנשים אומרים לי דברים על בעלי או על החברים שלי. אני לא יכולה לדמיין שאצטרך להתעמת עם אנשים שאומרים דברים על ילד".   
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה