תרבות ופנאי

מרגש: ג'סטין ביבר והיילי מציגים הריון ראשון ויש כבר שם לתינוק

מזל טוב! הזמר האהוב ג'סטין ביבר והיילי בולדווין, שנכנסו לקשר רציני ב2018 ולאחר חודשיים של זוגיות התארסו, פרסמו תמונה מחידוש הנדרים ביניהם, כשהיילי מחזיקה בטן הריונית. מקורות שיתפו כי הזוג התחיל לקשט את חדר הילדים המיועד ויש לבייבי כבר שם: "הם לא יכולים לחכות לפגוש את התינוק"
מערכת ice | 
ג'סטין ביבר (צילום פייסבוק/ ג'סטין ביבר)
בזמן שכולנו היינו אדוקים למסך הטלוויזיה לראות אם עדן גולן תעלה לגמר של האורווזיון, זמר ה"בייבי" המוכר, ג'סטין ביבר והדוגמנית היילי בולדווין שברו את הרשת והודיעו אמש (חמישי), לכל מעריציהם ברשתות החברתיות שהם הולכים להיות הורים בפעם הראשונה. נציגה של היילי אישר לאתר "People" שהדוגמנית נמצאת בחודש השישי להריונה. 
בתמונה ששברה את הרשת, רואים את היילי, 27, עם שמלת כלה מחזיקה בטן הריונית. התמונה צולמה בזמן שהשניים חידשו נדרים. עוד העלתה הדוגמנית תמונות שלה ושל בעלה המוזיקאי, 30, כשהם עומדים יחד בשדה, ביבר מניח את זרועותיו סביב בטנה בזמן שהוא מציג את טבעות הנישואין התואמות שלהם. 
 
כמו כן, בראיון עם אלן דג'נרס בדצמבר 2020, ביבר חשף שהוא כבר מחכה בקוצר רוח להיות אבא: "אשמח שיהיה בבית שבט, אבל, זה הגוף שלה והיא תחליט מה היא רוצה לעשות וכמה".  עוד נשאל על ידי דג'נרס מדוע הזוג מחכה, ביבר ענה: "אין באמת איזו שהיא בעיה, אני חושב שלהיילי יש עדיין כמה דברים שהיא רוצה להשיג כאישה, אני חושב שהיא פשוט לא מוכנה עדיין וזה בסדר". 
 

בנוסף, מקור חשף כי: "כולם מתרגשים בשבילם. הם יהיו הורים נהדרים וג'סטין יהיה מעורב בהורות, זה יהיה הפרויקט החשוב הבא שלו. הוא כל כך נרגש לגדל את התינוק, יש להם כבר שם שהם חושבים שהוא מושלם. הם גם התחילו לקשט את חדר הילדים המיועד, הם לא יכולים לחכות לפגוש את התינוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה