ויראלי

מבוכה במחלקת העסקים: נוסע השתין על מנכ"ל חברה בטיסה לבנגקוק

מים מים בששון ובשחקים: בטיסה שגרתית  אירע מקרה בלתי צפוי במחלקת העסקים, כשנוסע הטיל מימיו על נוסע שישב לידו במחלקה היוקרתית. ומה עשו אנשי הצוות?
מערכת ice | 
תמונת אילוסטרציה. למצולם אין קשר לנכתב (צילום Shutterstock)
בטיסה של אייר אינדיה מדלהי לבנגקוק ביום רביעי האחרון, התרחש אירוע יוצא דופן כאשר נוסע במחלקת עסקים השתין על נוסע אחר, מנהל בכיר בחברת רב-לאומית. האירוע התרחש אתמול (רביעי) במהלך הנחיתה, כאשר הנוסע טושאר מסנד שישב במושב 2D השתין על הירושי יושיזאן מנכ"ל חברת הצמיגים ברידג'סטון הודו שישב במושב 1D.
לאחר שהוזעקו, צוות הדיילים של אייר אינדיה העניק לנוסע מגבות לניקוי והעביר את מסנד למקום ישיבה אחר כדי למנוע הפרעות נוספות. יושיזאן לווה לשירותים כדי להחליף בגדים, והטייס עודכן מיידית בפרטי האירוע. למרות המקרה הלא נעים, יושיזאן בחר שלא להגיש תלונה והבהיר כי אינו מעוניין לבזבז זמן עם הגעתו לבנגקוק.
הנוסע הפוגע התנצל מיד על מעשיו, והצוות פעל במהירות להעבירו למקום ישיבה אחר ולספק סיוע לנפגע. 
דובר אייר אינדיה אישר את המקרה ותיאר אותו כהתנהגות בלתי הולמת של נוסע. לדבריו, הצוות פעל בהתאם להנחיות החברה ודיווח על האירוע לרשויות. כמו כן, הוצעה לנפגע עזרה בהגשת תלונה בבנגקוק, אך הוא סירב בטענה שאינו מעוניין לבזבז את זמנו לאחר הנחיתה.
חברת התעופה הודיעה כי תכנס ועדה בלתי תלויה שתבחן את המקרה ותשקול צעדים נוספים נגד הנוסע. הדובר הדגיש כי אייר אינדיה מחויבת לפעול לפי נהלי רשות התעופה האזרחית ההודית (DGCA) במקרים מסוג זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה