ויראלי
המשפיענים חושפים: זה הסכום האסטרונומי שאפשר לעשות בחודש
המשפיעניות מספרות כי "זו עבודה מתגמלת אבל היא גם יש לה מחיר" וכי "מרוויחים טוב". אז כמה מרוויח יוצר תוכן בחודש אחד?
בשבוע שעבר, חברת "יומנז" פרסמה את רשימת יוצרות ויוצרי התוכן הכי מרוויחים בתחום בשנת 2025.
על פי הנתונים, השוק המקומי מגלגל כיום כ-350–400 מיליון שקל בשנה, ומוביל למכירות ישירות של 1.5 מיליארד שקל ועוד 3.5 מיליארד שקל בכלכלה עקיפה. הצמיחה בישראל גבוהה מהממוצע העולמי ועומדת על כ-40% בשנה, בעיקר עקב הסטה של תקציבי טלוויזיה לדיגיטל והשקעה מוגברת בקמפיינים מבוססי משפיעניות.
ב"ערב טוב עם גיא פינס" ערכו ראיון עם כמה מהמשפעינים שנמצאים ברשימה היוקרתית שסיפרו על העבודה שהם עושים וכמה כסף באמת מרוויחים. "מרוויחים טוב. תודה לאל שאני עושה את מה שאני אוהבת", אמרה לי (ליקוש) מנחם. דנית גרינברג חיזקה את האמירה של מנחם: "זו עבודה מתגמלת אבל היא גם יש לה מחיר".
עוד ב-
יוצר התוכן, תומר טליאס סיפר כי על קמפיין בודד אפשר להרוויח סכום של משכורת חודשית של אדם ממוצע: "בעשרות אלפים, ויש קמפיינים שיכולים להיות באלפים בודדים". בנוסף, מנחם נשאלה כמה יוצרת תוכן עם 100 אלף עוקבים יכולה להרוויח וענתה כי היא יכולה להרוויח סכום של 6 ספרות בכל חודש. עוד מנתוני החברה עולה כי כל 20 המקומות הראשונים ברשימת היוצרות המובילות מאוישים על ידי נשים בלבד,
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



