ויראלי
כוכב "האח הגדול" חוזר בתשובה: "תחושה כמו יציאה מהארון"
עשור אחרי שהגיע למקום השני בריאליטי של רשת 13, ברק אדרי חושף שלב חדש ומרגש בחייו. בפוסט מפתיע הוא מציג את המראה החדש עם כיפה וציצית ומודה: "מרגיש שלם"
יוצא תוכנית הריאליטי "האח הגדול", ברק אדרי, שהגיע למקום השני בתוכנית האהובה לפני כעשור, חושף שלב חדש ומרגש בחייו, לאחר שהחליט להתקרב אל הדת והכריז באופן רשמי כי חזר בתשובה.
בפוסט חדש שהעלה לרשתות החברתיות, ברק אדרי חושף תמונה של עצמו, וכותב: "היי, אחרי מלא זמן שלא העלתי לפה תמונה (ממקום שהוא טהור. דיברתי ,ועדיין, לא מעט על זה שאני חוזר בתשובה) ובהתחשב בטירוף שיצרה התמונה של ה״אני החדש״, בעל התשובה, ובכל זאת יש באוויר תחושה כזאת כמו יציאה מהארון, מלווה בפרפור בבטן כזה - הזוי! הנה אני! ככה! דתי".
אדרי תיאר בהתרגשות את התהליך והמהפך שעבר, וחשף את גודל השינוי: "עם כיפה וציצית בשונה מכל השנים האחרונות שאני לא אמחק אף פעם, זה אני! אבל לא סתם כסיסמא", הבהיר כוכב הריאליטי והוסיף: "בראש מורם מסתכל אחורה על הכלללל ועם פנים קדימה לכיוון אחר לגמרי - מבסוט! מאושר! שלם. ויאללה שמחה וצהלה".
כאנקדוטה נוספת, בחר כוכב הריאליטי להרים לאחד הזמרים הבולטים של התקופה: "נ.ב : מגלה את בן צור הזה בימים האחרונים ופתאום הכל מסתדר לי: לא סתם הוא אחד המוזיקאים המדהימים ביותר שיש לנו פה", אמר אדרי וסיכם במילה אחת "זכינו".
עוד ב-

צילום מסך אינסטגרם barak_baruch_edri@
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(31):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
22.דואג לעתיד שלו!!שיר 05/2026/15הגב לתגובה זו0 0מלאך אמיתי, זה מביא שמחה אמיתית אם סיפוק ארוך (מנסיון) כל מי שאוהב את עצמו ורוצה קצת לחוות חוויה אמיתית, יעשה את זה. מסכן מי שעדיין רודף אחרי תאוות רגעיות המאכזבות את רודפיהם,סגור
-
21.ברק אדריג'ול 05/2026/14הגב לתגובה זו1 0כוכב אמרתם??? אם יורשה לי לשאול מי זה בכלל?סגור
-
20.נו, עוד חכם אחדאורן 05/2026/13הגב לתגובה זו0 2נראה מי עוד יהיה חכם ויחזור למקורות היהודיים שלנו , שהציונים פשוט גנבו והסתירו מאיתנו מילדות.סגור
-
19.ברק אדריישראלי 05/2026/12הגב לתגובה זו5 0כל הכבוד ברק היקר עלה והצלח כל התוכניות באלה הם חארטה גדולה בחרתה בדרך האמתסגור
-
18.עוד מטומטמם שמתצטרף לכת הדביליםגועל נפש 05/2026/12הגב לתגובה זו0 11דתיים זו מחלה ממארתסגור
- טען עוד
-
17.לא מפתיעחסוי 05/2026/12הגב לתגובה זו0 0הנערים האלה עם הכיפה והציציות אם זה באופנה חבל שהאופנה היא לא להיות לא אלימים איך השיר של אביב גפן אנחנו דור מזויין !!! דור קקהסגור
-
16.אתה רציני?מ.מ 05/2026/12הגב לתגובה זו0 3"מרגיש כמו ל את מהארון" - איך אתה מעז להשוות בכלל? עברת יציאה מהארון? יש לך מושג מה חברי הקהילה עוברים? מה מרגישים ילדים בבית ספר כשהם יודעים שהם שונים מרוב חבריהם וחיים בפחד שאנשים יגלו? פשוט משפט מטומטם... וראוי שתתנצל בפני חברי הקהילהסגור
-
אתם חולי נפשדנידין 05/2026/12הגב לתגובה זו0 4אתה והקהילה שלך יכולים לטוס לברלין ולא לחזור! אתם מביאים את כל המחלות במדינה! אתם אנשים חולים נפשיתסגור
-
15.ברק אדריפניקת 05/2026/12הגב לתגובה זו2 0מי זה ברק אדרי ההומו שלכלך וטינף את הפה על שי חי שאפו. חזרת בתשובהסגור
-
14.על זה נאמר שלח יד בשכלו (ל"ת)רוני 05/2026/12הגב לתגובה זו1 2סגור
-
13.הפח הגדולבובה 05/2026/12הגב לתגובה זו0 0מי זה בכלל?!סגור
-
12.חזרה בתשובהביליי 05/2026/11הגב לתגובה זו1 4מה יהיה עם טרנד החזרה בתשובה? זה נורא שהדת הפכה לאופנהסגור
-
עבר צד עכשיו הוא צדיק (ל"ת)מקהלת צדיקוב 05/2026/12הגב לתגובה זו2 1סגור
-
11.קידוש השםדין 05/2026/11הגב לתגובה זו2 2אשרייך צדיק, בעיקבותך יחזרו עוד האמן ליסגור
-
10.אשריכם ישראלווווואאאווו אשריךךךך 05/2026/11הגב לתגובה זו4 1יהודי זה יהודי כולם חוזרים לאבאסגור
-
9.בז לאיש הזה (ל"ת)גילי כהן 05/2026/11הגב לתגובה זו2 8סגור
-
8.עוד ערס שרואה את האורשי 05/2026/11הגב לתגובה זו1 9מעניין את הביצהסגור
-
7.אנירני 05/2026/11הגב לתגובה זו0 0באמת ......סגור
-
6.כולםאני מהצפון 05/2026/11הגב לתגובה זו7 1בסוף כולם יחזרו בתשובה אין לאן לברוח....כולם יגלו שיש רק בורא לעולם .אחד יחיד ומיוחד...כל הכבוד לך יישר כוחסגור
-
5.מי זה ? נראה כמו מחבל דאעש (ל"ת)מר הפקרה 05/2026/11הגב לתגובה זו2 9סגור
-
תתביישדידי 05/2026/11הגב לתגובה זו0 1תתבייש מעצמך למה לדבר ככה? מה הוא עשה לך? גועל נפשסגור
-
4.יפה. אבל כדי לחזור בתשובה מומלץ גם להפסיק עם סטרפטיזחוה זינגבוים 05/2026/11הגב לתגובה זו1 1כדתייה כשרה אני אומרת זאתסגור
-
3.ברק אדריאורי 05/2026/11הגב לתגובה זו2 0מי האיש הזה?סגור
-
תפוח רקובדידי 05/2026/11הגב לתגובה זו1 4עוד טיפש משועמםסגור
-
2.חיפש חיפש חיפש וברח (ל"ת)נוני 05/2026/11הגב לתגובה זו1 2סגור
-
1.החשכה של הדת היא אורם של הבורים. בהצלחה (ל"ת)555 05/2026/11הגב לתגובה זו4 11סגור
-
מה אתה מנסה הם חושבים שמעתה הוא צדיק הדור (ל"ת)ברישניקוב לשעבר 05/2026/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
חשוך שכמוךדין 05/2026/11הגב לתגובה זו0 0עוד ניראה כשתגיע למעלה באיזה חושך תהיה, טיפת אור לא תראה ורק תצעק בלי מענה, נחיה וניראה.סגור
-
אתה גם מטומטם וגם בורטאטא 05/2026/12הגב לתגובה זו0 0אין חבר דמיוני אין למעלה תפסיקו להמציא שקריםסגור
-
חשוך גם באורדידי 05/2026/11הגב לתגובה זו3 0אל תשליך על אחרים את בעיותךסגור
-
מה קרה? האמת כואבת אההה (ל"ת)דת זבל 05/2026/12הגב לתגובה זו0 0סגור



