ויראלי

כוכב "האח הגדול" חוזר בתשובה: "תחושה כמו יציאה מהארון"

עשור אחרי שהגיע למקום השני בריאליטי של רשת 13, ברק אדרי חושף שלב חדש ומרגש בחייו. בפוסט מפתיע הוא מציג את המראה החדש עם כיפה וציצית ומודה: "מרגיש שלם"
ברק אדרי (צילום אינסטגרם)
יוצא תוכנית הריאליטי "האח הגדול", ברק אדרי, שהגיע למקום השני בתוכנית האהובה לפני כעשור, חושף שלב חדש ומרגש בחייו, לאחר שהחליט להתקרב אל הדת והכריז באופן רשמי כי חזר בתשובה. 
בפוסט חדש שהעלה לרשתות החברתיות, ברק אדרי חושף תמונה של עצמו, וכותב: "היי, אחרי מלא זמן שלא העלתי לפה תמונה (ממקום שהוא טהור. דיברתי ,ועדיין, לא מעט על זה שאני חוזר בתשובה) ובהתחשב בטירוף שיצרה התמונה של ה״אני החדש״, בעל התשובה, ובכל זאת יש באוויר תחושה כזאת כמו יציאה מהארון, מלווה בפרפור בבטן כזה - הזוי! הנה אני! ככה! דתי".
אדרי תיאר בהתרגשות את התהליך והמהפך שעבר, וחשף את גודל השינוי: "עם כיפה וציצית בשונה מכל השנים האחרונות שאני לא אמחק אף פעם, זה אני! אבל לא סתם כסיסמא", הבהיר כוכב הריאליטי והוסיף: "בראש מורם מסתכל אחורה על הכלללל ועם פנים קדימה לכיוון אחר לגמרי - מבסוט! מאושר! שלם. ויאללה שמחה וצהלה".
כאנקדוטה נוספת, בחר כוכב הריאליטי להרים לאחד הזמרים הבולטים של התקופה: "נ.ב : מגלה את בן צור הזה בימים האחרונים ופתאום הכל מסתדר לי: לא סתם הוא אחד המוזיקאים המדהימים ביותר שיש לנו פה", אמר אדרי וסיכם במילה אחת "זכינו".

צילום מסך אינסטגרם barak_baruch_edri@
תגובות לכתבה(31):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    דואג לעתיד שלו!!
    שיר 05/2026/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלאך אמיתי, זה מביא שמחה אמיתית אם סיפוק ארוך (מנסיון) כל מי שאוהב את עצמו ורוצה קצת לחוות חוויה אמיתית, יעשה את זה. מסכן מי שעדיין רודף אחרי תאוות רגעיות המאכזבות את רודפיהם,
    סגור
  • 21.
    ברק אדרי
    ג'ול 05/2026/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כוכב אמרתם??? אם יורשה לי לשאול מי זה בכלל?
    סגור
  • 20.
    נו, עוד חכם אחד
    אורן 05/2026/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נראה מי עוד יהיה חכם ויחזור למקורות היהודיים שלנו , שהציונים פשוט גנבו והסתירו מאיתנו מילדות.
    סגור
  • 19.
    ברק אדרי
    ישראלי 05/2026/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל הכבוד ברק היקר עלה והצלח כל התוכניות באלה הם חארטה גדולה בחרתה בדרך האמת
    סגור
  • 18.
    עוד מטומטמם שמתצטרף לכת הדבילים
    גועל נפש 05/2026/12
    הגב לתגובה זו
    0 11
    דתיים זו מחלה ממארת
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    לא מפתיע
    חסוי 05/2026/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנערים האלה עם הכיפה והציציות אם זה באופנה חבל שהאופנה היא לא להיות לא אלימים איך השיר של אביב גפן אנחנו דור מזויין !!! דור קקה
    סגור
  • 16.
    אתה רציני?
    מ.מ 05/2026/12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    "מרגיש כמו ל את מהארון" - איך אתה מעז להשוות בכלל? עברת יציאה מהארון? יש לך מושג מה חברי הקהילה עוברים? מה מרגישים ילדים בבית ספר כשהם יודעים שהם שונים מרוב חבריהם וחיים בפחד שאנשים יגלו? פשוט משפט מטומטם... וראוי שתתנצל בפני חברי הקהילה
    סגור
  • אתם חולי נפש
    דנידין 05/2026/12
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אתה והקהילה שלך יכולים לטוס לברלין ולא לחזור! אתם מביאים את כל המחלות במדינה! אתם אנשים חולים נפשית
    סגור
  • 15.
    ברק אדרי
    פניקת 05/2026/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי זה ברק אדרי ההומו שלכלך וטינף את הפה על שי חי שאפו. חזרת בתשובה
    סגור
  • 14.
    על זה נאמר שלח יד בשכלו (ל"ת)
    רוני 05/2026/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 13.
    הפח הגדול
    בובה 05/2026/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה בכלל?!
    סגור
  • 12.
    חזרה בתשובה
    ביליי 05/2026/11
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מה יהיה עם טרנד החזרה בתשובה? זה נורא שהדת הפכה לאופנה
    סגור
  • עבר צד עכשיו הוא צדיק (ל"ת)
    מקהלת צדיקוב 05/2026/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 11.
    קידוש השם
    דין 05/2026/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אשרייך צדיק, בעיקבותך יחזרו עוד האמן לי
    סגור
  • 10.
    אשריכם ישראל
    ווווואאאווו אשריךךךך 05/2026/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יהודי זה יהודי כולם חוזרים לאבא
    סגור
  • 9.
    בז לאיש הזה (ל"ת)
    גילי כהן 05/2026/11
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 8.
    עוד ערס שרואה את האור
    שי 05/2026/11
    הגב לתגובה זו
    1 9
    מעניין את הביצה
    סגור
  • 7.
    אני
    רני 05/2026/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת ......
    סגור
  • 6.
    כולם
    אני מהצפון 05/2026/11
    הגב לתגובה זו
    7 1
    בסוף כולם יחזרו בתשובה אין לאן לברוח....כולם יגלו שיש רק בורא לעולם .אחד יחיד ומיוחד...כל הכבוד לך יישר כוח
    סגור
  • 5.
    מי זה ? נראה כמו מחבל דאעש (ל"ת)
    מר הפקרה 05/2026/11
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • תתבייש
    דידי 05/2026/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תתבייש מעצמך למה לדבר ככה? מה הוא עשה לך? גועל נפש
    סגור
  • 4.
    יפה. אבל כדי לחזור בתשובה מומלץ גם להפסיק עם סטרפטיז
    חוה זינגבוים 05/2026/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כדתייה כשרה אני אומרת זאת
    סגור
  • 3.
    ברק אדרי
    אורי 05/2026/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי האיש הזה?
    סגור
  • תפוח רקוב
    דידי 05/2026/11
    הגב לתגובה זו
    1 4
    עוד טיפש משועמם
    סגור
  • 2.
    חיפש חיפש חיפש וברח (ל"ת)
    נוני 05/2026/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    החשכה של הדת היא אורם של הבורים. בהצלחה (ל"ת)
    555 05/2026/11
    הגב לתגובה זו
    4 11
    סגור
  • מה אתה מנסה הם חושבים שמעתה הוא צדיק הדור (ל"ת)
    ברישניקוב לשעבר 05/2026/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חשוך שכמוך
    דין 05/2026/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד ניראה כשתגיע למעלה באיזה חושך תהיה, טיפת אור לא תראה ורק תצעק בלי מענה, נחיה וניראה.
    סגור
  • אתה גם מטומטם וגם בור
    טאטא 05/2026/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין חבר דמיוני אין למעלה תפסיקו להמציא שקרים
    סגור
  • חשוך גם באור
    דידי 05/2026/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אל תשליך על אחרים את בעיותך
    סגור
  • מה קרה? האמת כואבת אההה (ל"ת)
    דת זבל 05/2026/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור