ויראלי

אילנית לוי: "למה מחכים? שהורה חסר אונים ייקח את החוק לידיים?"

מחאת ההורים נגד ההתעללויות בגנים צוברת תאוצה. הדוגמנית והמגישה קוראת להגיע להפגנה הערב מול ביתו של ניסנקורן: "פיקוח? תנאי קבלה? כלום. איך קורה שדווקא במקום הכי קריטי,  יש הכי הרבה הפקרות?"
אילן שניג |  5
אילנית לוי והפגנת הורים מול הפעוטון ברמלה (צילום אינסטגרם/מסך חדשות 13)
"כל שבוע אנו נחשפים לזוועה אחרת וזה רק מה שאנחנו יודעים ורואים, אלוהים ישמור שאני לא רוצה לחשוב כמה עוד כאלה יש" כך פותחת הדוגמנית והמגישה אילנית לוי פוסט זועם במיוחד בעקבות שורת מקרים של התעללויות בגנים. בימים האחרונים נחשפו שתי פרשיות התעללות בפעוטות, לכאורה, בגנים בחולון ובחיפה ואלו מצטרפות לכתבי האישום שהוגשו נגד ארבע סייעות "הפעוטון של טולי" ברמלה. 
בעקבות האירועים, מחאת ההורים צוברת תאוצה ועכשיו היא גם זוכה לפנים מפורסמות- הדוגמנית אילנית לוי, שהיא בעצמה אם לשניים, שאמנם כבר לא פעוטות, אך ניכר שהנושא קרוב לליבה. בפוסט, שפרסמה לוי, היא מעודדת את עוקביה להגיע להפגנה: "פיקוח? תנאי קבלה? כלוםםםם. איך קורה שדווקא במקום הכי קריטי שזקוק הכי לשמירה, פיקוח והון אנושי נכון וראוי יש הכי הרבה הפקרות!!!" היא כותבת ומוסיפה "מתי תבינו שם למעלה, הטראומות האלה נטמעות ונחקקות בנשמתם לכל החיים, גם עם הזיכרון הוא לא מוחשי!".
 

כל שבוע אנו נחשפים לזוועה אחרת וזה רק מה שאנחנו יודעים ורואים, אלוהים ישמור שאני לא רוצה לחשוב כמה עוד כאלה יש. השתיקה נותנת לגיטימציה למפלצות להמשיך במסכת התעללויות, בנשמות שלמשפחות שלמות! פיקוח?תנאי קבלה? כלוםםםם איך קורה שדווקא במקום הכי קריטי שזקוק הכי לשמירה, פיקוח והון אנושי נכון וראוי יש הכי הרבה הפקרות!!! מתי תבינו שם למעלה, הטראומות האלה נטמעות ונחקקות בנשמתם לכל החיים, גם עם הזיכרון הוא לא מוחשי! מה עוד צריך שזה יפסק, שהורים יוכלו לפרנס את משפחותיהם בשקט יחסי. למה מחכים? שהורה חסר אונים, כואב, מתוסכל ומלא רגשות אשם, יקח את החוק לידיים כי הוא מרגיש לבד מול השטן!!!! #צדק_לילדים הפגנה בחמישי מול ביתו של שר המשפטים, אבי ניסקורן.🙏🏻

A post shared by Ilanit Levi Sade (@ilanitlevi_sade) on


והיא מסיימת את דבריה בתחזית קודרת: "למה מחכים? שהורה חסר אונים, כואב, מתוסכל ומלא רגשות אשם, ייקח את החוק לידיים כי הוא מרגיש לבד מול השטן!!!!"
הערב בשעה 20:30, כאמור, צפויה להיערך הפגנה מול ביתו של שר המשפטים, אבי ניסנקורן תחת הכותרת "זעקת הילדים – ואנחנו לא שותקים".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כשנרצחה הילדה האומללה בפתח תקווה מלאת פיך מים
    לילי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי בגלל שהייתה גויה
    סגור
  • עלובה רודפת בצע
    תרצה 08/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    נכון מאוד. פתאום יש לה מה להגיד
    סגור
  • 1.
    יתכן שיש לנו בעיה תרבותית?
    המגיב בעמידה 08/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יתכן שיש לנו בעיה "תרבותית"? מאיזה רקע חברתי, כלכלי ואך תרבותי הן אותן נשים פוגעות? מעניין מה השתחיכותן הפוליטי (למי הן מצביעות?). שאלו את אבישי בן חיים האם הן גם "ישראל השנייה" והאם לבהמתיות ולאלימות יש זהות מגדרית? או חברתית, או תרבותית או פוליטית? פאק דאט שיט
    סגור
  • את שולחת אותם לשר משפטים מכחול לבן
    לילי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ברור אם זה היה שר משפטים מהליכוד בטוח שבעלך היה מונע זאת ממך לא מאמינה לך את שגם מחפיצה את גופה חבל שלא שמעו את קולך בפרשת איל גולן היית יכולה להגיד משהו על תרבות האונס
    סגור
  • בפרשת אייל גולן לא יכלה לאמר מילה משום שילדיהם משותפים
    מישהי 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    והיא חייבת להגן עליהם.
    סגור