ויראלי

רק ביבי, נועה קירל והחום של ישראל: ברכת ה'שנה טובה' של נתניהו

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, גייס את כוכבת הפופ, נועה קירל, לסרטון ברכת חג שמח לראש השנה; חיוני להעלאת המורל? תשפטו בעצמכם

ניר קומם |  3
נועה קירל ובנימין נתניהו (צילום צילום מסך)
ראש הממשלה פרסם היום את הסרטון השנתי לכבוד ראש השנה, בו הוא מברך את הציבור בברכת חג שמח. השנה, הוא צירף אליו את כוכבת הפופ והמלכה הבלתי מעורערת של 2020 – נועה קירל.
בסרטון, נתניהו מגיע להציג בפני כיתה של ילדים, כולם עוטים מסכות, את המשימה לשנה הקרובה: "מבצע תפוח באלכוג'ל, סליחה – תפוח בדבש". נתניהו מציג את הפרויקטורית החדשה שמינה לכבוד המשימה – נ', הלוא היא נועה קירל, כוכבת הפופ הצעירה והבלתי מעורערת.
בסרטון, שקורץ בבירור לנאומים העיתיים של ראש הממשלה במסיבות העיתונאים בנושא הקורונה וצוחק על מסורת הצגת השקפים המאוסה, שולחת קירל את נתניהו לעמוד מאחורי המקלדת ולהעביר את השקופיות. הסרטון פונה להומור הבין דורי – הילדים הצעירים מתרגשים לראות את כוכבת הפופ יותר מאשר את ראש הממשלה, שגם מתקשה בלחיצה על כפתור הרווח במקלדת, מפאת גילו המופלג.
קירל מחדדת בפני הילדים את הנחיות המשימה הלאומית: ראשית, עליהם לשמור על הבריאות של סבא וסבתא, להתקשר לאחל להם חג שמח באמצעות טלפון, זום או כרטיס ברכה. שנית, לשמור על עצמם ועל ההורים ולהקפיד על היגיינה באמצעות מסכה, שמירת מרחק ושטיפת ידיים.
נתניהו לא ויתר בסוף הסרטון על הפנייה השחוקה ל"אזרחי ישראל", ואמר "ראש השנה חל הפעם בתקופה קצת מיוחדת. אנחנו לא יכולים לחגוג אותו כפי שהיינו רגילים". נועה קירל נכנסת בתור אחראית המורל ומעודדת בעודה אומרת כי "אנחנו יכולים להראות אהבה כמו שהיינו רגילים ואפילו יותר". נתניהו נוטל שוב את רשות הדיבור ומציג כי "צפויה לנו שנה מיוחדת, שנה של אתגרים בקורונה בוודאי, אבל גם שנה של שלום היסטורי, ואנחנו יכולים לעשות את הכל – ביחד".
הסרטון מסתיים בסטורי אותו מצלמת קירל, בו היא שרה עם נתניהו וכיתת התלמידים את השיר "יפה ושונה תהא השנה אשר מתחילה לה בשיר".
האם כחיילת בצבא ההגנה לישראל הא-פוליטי מותר להשתתף בסרטון ברכה של פוליטיקאי מטעם תנועת הליכוד, או שראש הממשלה הוא מעל המשחק הפוליטי? האם אנו עדים לפעם נוספת בה נתניהו מתעסק בתעמולה ובצילומים במקום בקטיעת שרשרת ההדבקה ובסיוע לנפגעי הקורונה הכלכלית? האם כינוס של 40 תלמידים צעירים יקרה בכלל בשנת תשפ"א, או שנמשיך לחיות על אלכוג'נו לנצח? בינתיים, נשב על המרפסת, נספור ציפורים נודדות, ונעביר את חגי תשרי ברדיוס של 500 מטר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נועה
    מיטל 08/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נועה המהממת בעולם וביבי ראש הממשלה שהיה הכי טוב אי פעם במדינת ישראל
    סגור
  • 2.
    27
    ניקה 10/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אוהבת את נועה קירל אני רוצה את מספר הטלפון של נועה קירל
    סגור
  • 1.
    הלו, היא לא חיילת?! זה סרטון פוליטי לכל דבר!!! (ל"ת)
    ערן 09/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור