ויראלי

"אין שום כאב במבט פקיד מס ההכנסה האטום הזה שיש לו"

גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד יצאה נגד ראש מפלגת תקווה חדשה על סרטון שהעלה: "שימוש ציני בשכול וגופות שחלקן טרם הספיקו להתקרר. אף אחד לא יאשים אדם כה נטול כריזמה בעורמה, אופורטוניזם, נכלוליות או זיוף, אפילו בארץ נהדרת תייגו אותו כפיהוק"
מערכת ice |  11
גלית דיסטל אטבריאן וגדעון סער (צילום ויקיפדיה וארז חרודי)

הווידאו של גדעון סער אמש (רביעי), אשר עלה לחשבונותיו ברשתות החברתיות, גררו לא מעט תגובות שליליות מצד העוקבים, אבל גם מצד היריבים במרוץ לכנסת שטענו כי ראש מפלגת 'תקווה חדשה' עושה שימוש פסול במספר המתים מהקורונה לטובת צרכיו האישיים. גם גלית דיסטל אטבריאן, המשוריינת 10 ברשימת הליכוד, לא הייתה סלחנית כלל.

דיסטל אטבריאן כתבה: "צפיתי אמש בגדעון סער עומד מול לוח מחיק ומונה לפרצוף של נתניהו את מספר המתים מקורונה בישראל עד כה. צפיתי בהצגת "האני מאשים," המזויפת שלו וחשבתי לעצמי כמה מתאים לאיש הזה להשתמש במוות כמטבע עובר לסוחר. מוות נורא ככלי עזר בדרך לקושש עוד מנדט או שניים, שימוש ציני בשכול וגופות שחלקן טרם הספיקו להתקרר. כמוצא שלל רב, כעוף טורף שחג ממעל, לא היה שום כאב במבט פקיד מס ההכנסה האטום הזה שיש לו, רק אופורטוניזם מקומי ומוכנות ממלכתית לרדת הכי נמוך שאפשר. מבחינה אנושית אני מתכוונת".
 

"המבט הזה שלו מציל אותו, או לכל הפחות מאפשר לו. הוא מאפשר לו לדבר על אחדות וממלכתיות בעודו מחרים למעלה ממיליון אזרחי ישראל שכל חטאם הוא הצבעה לליכוד. הוא מאפשר לו להכתיר את עצמו "כמנהיג של כולם", בעודו פוצע את החברה הישראלית בדיוק בתפר המדמם שבין ישראל הראשונה לשנייה - מכניס את הסכין עמוק לתוך הפצע ומסובב ומסובב, אבל באופן ממלכתי, כמובן".
"הוא מאפשר לו לומר "איני יכול לשבת עם נתניהו," מבלי שאף אחד ישאל - אז למה ישבת איתו עד כה? ובשנה הקודמת? ובשנה שקדמה לה? מה השתנה בדיוק דווקא עכשיו? ארומת הנושה המשעמם שהוא ניחן בה היא מתת האל עבורו - אף אחד לא יאשים אדם כלכך נטול כריזמה בתכונות כמו עורמה, אופורטוניזם , נכלוליות או זיוף, אפילו הכותבים של ארץ נהדרת תייגו אותו כפיהוק. ובאשר לפגעי הקורונה, הייתי ממליצה לו להפסיק לרייר בשקיקה על מספר המתים. במקום זה שיקשיב למה שמספר 2 שלו אמרה בשידור חי לאומה: "משטר צבאי," "עוצר", "העברת מידע" - האישה הזאת שמתיימרת להיות שרת החינוך של ילדי ישראל מחזקת בעורמה עקבית את הבהלה ומפלרטטת בכבדות עם גבולות האנרכיזם".
"למה היא עושה את זה? למה היא פוגעת בנחישות מעודנת פעם אחר פעם במאמץ הקולקטיבי לצאת מהקורונה? האם יכול להיות שהאינטרס העמוק והסמוי של המפלגה המיותרת הזאת הוא כאוס וחולי ולא הצלת חיים? כי כמו שאני רואה את זה יש כאן שתי מגמות: נתניהו שהתאבד על חיסון לכל אזרח ישראלי ושלא מרפה מהטפה לצאת ולהתחסן. וסער שמונה מתים על הלוח ואז שולח את מספר שתיים שלו כדי לזרוע בהלה והתנגדות לחיסונים. מהצד האחד עומד מבוגר אחראי ומהצד השני עומד זורע הרס ציני.
זאת התמונה האמיתית.
לסיום כתבה: "שיפטר מלוח המתים המחיק ושירגיע את מספר 2 שלו. כי כל עוד היא מטיפה נגד החיסונים - אין לו את הפריבילגיה למנות מתים. מדוע? מכיוון שהוא לא הפיתרון. למעשה, הוא חלק מהבעיה".

תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    תגובה
    קשת 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כמה נמוך יכולים לרדת חברי הליכוד על האנשים שלפני רגע היו בשר מבשרכם איך תוך שניה אתם מוחקים קןטלים ובזים זה מעיד מי אתם לא מי הם כי דווקא נאמנים לעצמם ולא נוהרים אחרי המלך גם כשהוא ערום
    סגור
  • 10.
    מעוררת תיעוב האישה הזאת, הדמגוגית והרעה הזאת.
    רני 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    7 5
    אוף אוף אוף.
    סגור
  • 9.
    עוד כלבלבונית מבית היוצר של השמאל המזוייף (ל"ת)
    אלי 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • 8.
    הכל אמת, כל אחד מהם מת אצל ובגלל ביבי
    רוני 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 8
    לא מחרימים את מצביעיליכודי אבל כן את ראש משפחת הפשע. אחרי הבחירות תקום ממשלה בהנהגת הטריו (סער בנט ולפיד) ולאחר מכן תוכלו לשחרר מישהו שיטפל במשפטו והליכוד יצטרף לממשלה
    סגור
  • 7.
    הוא לא יעבור את אחוז החסימה !!! (ל"ת)
    יתנדפו כשם שהופיעו 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    מעבר לליקוק חנופה ואובססיביות עוד לא הוכחת את עצמך
    אמיתי 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    4 6
    לפני כמה שנים נושא הליקוק שלך לא בחר אנשים מסוגך רק על סמך התכונה הזאת. זה למה סער ואחרים עזבו
    סגור
  • 5.
    מה יש לך כנגד עובדי מס הכנסה ?
    ח״כ לעתיד 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אכשר שאיפותיך הן להיות עובדת מדינה. צביעות ולקקנות לשמה.
    סגור
  • 4.
    ילדה חצופה!
    שמיל 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    3 7
    איזה פרצוף יש לך? מה זה השיח הזה?
    סגור
  • 3.
    אם את מקבלת שקל למילה, זה כסף טוב
    דפי גולן 02/2021/25
    הגב לתגובה זו
    5 12
    אם לא, את חופרת למוות. תרחמי לפחות על מי שכן רוצה לקרוא את מה שאת כותבת. זה לא אמור להיות רומן משרתות אינסופי. הפואנטה צריכה לבוא מהר.
    סגור
  • 2.
    סיפורה של שפחה
    דיסטילר 02/2021/25
    הגב לתגובה זו
    5 11
    מה כל העבדים האלה חושבים להשיג אחרי שהוא משתין על כולם רגע אחרי ה"שריון" או ה"פרגון"? סוג של תסמונת שטוקהולם.
    סגור
  • 1.
    משריינים? עוקפים את הדמוקרטיה? תביאו כבר מישהי נורמלית!
    מנשה מעתוק 02/2021/25
    הגב לתגובה זו
    5 12
    בשביל האשה הזו רמסו את בחירתם הדמוקרטית של מצביעי הליכוד? ואחרי זה היא מברברת על איך דפקו את המזרחים. מאמי... בגלל החלטה של אשכנזי אחד (נאשם בפלילים) את תהיי בכנסת. אף אחד לא בחר בך או בטקסטים המשעממים והארוכים כגלות שאת כותבת. ואת עוד מדברת על המראה של גדעון סער? שנדבר קצת על זה שלך?
    סגור