ויראלי

אריאל כהנא ביקר את ראש הממשלה: "תרבות השקר". יאיר נתניהו: "אובססיבי"

הפובליציסט והפרשן המדיני של ישראל היום יצא נגד ראש הממשלה באמירתו להתעמת עם בנט וטען: "זו אחת הבעיות הכי קשות מבחינתי אצל נתניהו". יאיר נתניהו הגיב: "ניסיון לדברר את בנט בלי קלאס"
אביחי דלאל |  3
אריאל כהנא (צילום אריק סולטן)
בנימין נתניהו הודיע היום (שישי) כי הוא מתכוון ללכת לבית של יושב ראש מפלגת ימינה נפתלי בנט ברעננה ולהתעמת איתו, יש האומרים ללחוץ את בנט להצהיר שהוא ייכנס לממשלת ימין רחבה תחתיו ללא רוטציה ולא יחבור לגוש 'להחלפת נתניהו'. בנט התכונן והראה את ההכנה שלו. הפובליציסט אריאל כהנא ביקר את נתניהו לאחר ההסבר שלו בכנס שהיה הבוקר ברעננה שבו נתניהו אמר כי הוא מכוון להפעיל "נוהל שכן" וזכה לתגובה מבנו של ראש הממשלה שנגררה לקרב ציוצים.
בציוץ האחרון בשורת הציוצים של כהנא בנושא כתב: "נתניהו טוען שלא התכוון לבוא לבנט אלא 'לשכן אחר שעוד לא יודע מזה', וכן אומר 'שבנט לא הסכים'. אם אלה אכן פני הדברים ונתניהו כלל לא התכוון לבוא לביתו של בנט, מדוע חזר בו ראה״מ? הנה, זו אחת הבעיות הכי קשות מבחינתי אצל נתניהו - תרבות השקר".
 
בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, ראה את הציוצים של כהנא ולא נשאר אדיש: "ואו הדוברות שלך לבנט פשוט מביכה. אתה לא עושה אותה בקלאס, אלא באובססיביות. מילא נתניהו אובססיבי על חיסונים, אתה אובססיבי לאדם שההישג היחיד שלו בפוליטיקה זה למנוע הקמת ממשל ימין על מלא במועד א 2019. (אה ותקנות סדר הדין האזרחי שהפכו את בתי המשפט הרגילים לרולטה רוסית סטייל בגצ)".
 
כהנא הגיב: "צודק. בנט שמאלני, לכן אני עובד בשבילו על מלא ולכן גם מעולם לא כתבתי מילה טובה על אביך. אבל מעכשיו, כדי לשנות את זה, נסגור דיל. אבא שלך יפסיק לעבוד צמוד-צמוד עם תקשורת השמאל (הדלפות+ראיונות), ואני אעבור לצייץ על מלא את הודעות 'הליכוד'. מתאים?".
נתניהו המשיך במתקפה נגד כהנא וכתב: "יש לך את אותו יכולת של היקש לוגי של רוני ססובר.... כמו לדבר עם קיר אתכם. אין קשר בין שאלה לתשובה, בין משפט למשפט, ואפילו לא בין מילה למילה"
כהנא החזיר ואמר: "בחור צעיר, כדאי שתלמד לדבר יפה ולא לעלוב באנשים. במיוחד כבן של ראש ממשלה זה מצופה ממך. שבת שלום". אלא שגם לאמירה הזאת נתניהו לא נשאר שקט וכתב: "אם הייתי 'עולב' בך, חצי ממה שאתה עולב באבא שלי, היית משתגע".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רק לנתניהו מותר להיות אובססיבי?
    די כבר 03/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    למה כשנתניהו מכריז שהוא אובססיבי זה טוב?
    סגור
  • 2.
    עליבות
    ח״ן 03/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז מזה יאיר השתגע? עכשו הכל ברור! מה עודים הורים שמתברר להם שהבן יקיר להם איננו העפרון הכי חד בקלמר, בלשון ״עדינה” וכישורים לא משהו או בכלל לא - פותחים לו חשבון בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ואפילו טיק טוק - ויאללה, תבלה ותשלשל כאוות נפשך! הבחור טיפש - אין הגדרה אחרת...
    סגור
  • 1.
    כהנא צדק: תרבות השקר זו המורשת היחידה שמשאיר נתניהו
    ג'ינו מדמון 03/2021/19
    הגב לתגובה זו
    15 5
    זה מה שהעלה אותו - וזה מה שמפיל אותו. הוא שרף את כל הגשרים, אפילו בתוך מחנה הימין.
    סגור