ויראלי

חיכתה לתיקון הפנצ'ר בגלגל ובינתיים זכתה בפרס הגדול בלוטו

אישה מקנזס אמרה כי הגיעה מוקדם לפגישה כדי להחליף את צמיגי הרכב שלה והפעולה שעשתה הובילה לזכייה בלוטו בסכום של 10,000 דולר. איך זה קרה ומה היא מתכננת לעשות עם הסכום שהרוויחה?
כפיר אדר | 
הזוכה בהגרלה (צילום צילום מסך UPI)
ככה מתחילות כל הזכיות המרגשות. מיקה לואיס מאולאת'ה קנזס, סיפרה למנהלי הלוטו בקנזס כי היא הקדימה לפגישה שלה כדי להחליף צמיג ברכב שלה, אז היא עצרה בחנות פרייס צ'ופר כדי להעביר את הזמן עד שהתיקון יושלם.
הכרטיסים של לואיס היו מוצלחים במיוחד וגרפו זכייה בארוחת עוף ואחד מהם התגלה כזוכה בפרס הגדול של 10,000 דולר. "ישבתי בחדר ההמתנה בחנות הצמיגים כשגרדתי את הכרטיס", אמרה לואיס. "בהתחלה פשוט הנחתי שאני מסתכל בכרטיס לא בסדר. אין סיכוי שזכיתי כל כך הרבה. אבל בסופו של דבר, לאחר בדיקה ובדיקה כפולה, התחלתי להבין שהוא אמיתי וניצחתי!".
לואיס אמרה כי עובד בחנות שמה לב כיצד היא בודקת ובודקת מחדש את הכרטיס שלה. "הוא הביט בי ואמר, 'האם הרגע זכית בלוטו?'" נזכרה לואיס. "הייתי עדיין בהלם וכל מה שיכולתי לומר היה, 'טוב, כן, קצת כנראה!, הוא בירך אותי והחל לצחוק גם כן".
עוד סיפרה שיש לה כבר תכניות לזכייה. "הבת שלי עומדת לסיים את לימודי התואר השני שלה באטלנטה, אז כבר מתוכנן לנו טיול גדול", אמר לואיס. "אני חושב שעכשיו הטיול הזה עשוי להפוך לחופשה משפחתית אמיתית בפלורידה! השאר כנראה פשוט יכנסו לחיסכון לעת עתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה