ויראלי

צפו: הפאדיחה של נסרין קדרי בזמן ההופעה בקיסריה

פאה של הזמרת עפה מראשה במהלך אחד הנאמברים, אך היא לא נבהלה ומיד מצאה פיתרון לאירוע הלא נעים. נטלי דדון: "אלופת עולם, הראתה לכולם ממה מלכה עשויה", ניקול ראידמן: "זו לא בושה, לא לביונסה ולא לג'ניפר לופז", ומה חשבה שר פיטנס?
כפיר אדר |  2
נסרין קדרי (צילום טל עבודי)
רגע לא נעים אמש (שבת) לנסרין קדרי על הבמה של אמפי קיסריה. בזמן ההופעה של הזמרת האהובה, פאת השיער שלה התעופפה באוויר ויצאה מהמקום, כך נכתב בערב טוב עם גיא פינס ששמו ידם על הסרטון. הזמרת לקחה רגע, יצאה למאחורי הקלעים עד שהנושא טופל וחזרה לשיר כמו גדולה.
נטלי דדון ניסתה לרומם את רוחה של חברתה וכתבה לה באינסטגרם: "אלופת עולם!!!!! איך היא חזרה כמו ענקית לבמה והראתה לכולם ממה מלכה עשויה", ניקול ראידמן הוסיפה: "נסרין זמרת גדולה מהחיים! נתנה הופעה של מדהימה! אין היום פרפורמרית בעולם שהיא לא עם פאה בהופעות, כולל אני! זו לא בושה, לא לביונסה ולא לג’ניפר לופז. פאה ותוספות שער הם חלק מהלוק הבימתי".
 
עוד כתבה אשת העסקים: "אז הכול מובן, וזה לא סוד. היא כמו גדולה חזרה לשיר ונתנה הופעה מטורפת. אוהבת אותך נשמה שלי! עלי והצליחי (אם את רוצה פאה שחורה , יש לי חדר שלם בבית)", שר פיטנס הוסיפה: "מלכת עולם בכל מצב, חזרה לבמה עוד יותר עוצמתית, אלופת עולם שלנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מלכה :) אוהבת אותך
    אסתי 06/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את אישה יפה היית לפני המהפך ואחריו הכי חשוב שתהיי מאושרת אוהבים אותך
    סגור
  • 1.
    אין צורך בפאה את יפה גם טבעי!! (ל"ת)
    דרום תל אביבי 06/2021/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור