ויראלי

למה קלף הפוקימון הזה שווה מיליון דולר?

אושיית הרשתות החברתיות לוגאן פול עלה לקרב ההיאבקות הוויראלי של השנה עם קלף פוקימון על חזהו. עכשיו הוא טוען שהקלף שווה מיליון דולר
יאיר מור |  2
לוגאן פול בערב הקרב (צילום אינסטגרם/לוגאן פול)
חייבים "למכור את כולם"? לוגאן פול כנראה מאמין שזה העתיד, ולכן הוא מנסה לטעון כרגע שקלף פוקימון, אותו רכש ככל הנראה בסכום מופרז מלכתחילה של 150,000 דולר במסגרת סרטון שהעלה לערוץ היוטיוב שלו בסוף השנה שעברה, שווה כעת לא פחות ממיליון דולר.

הקלף המדובר הוא של צ'ריזארד, פוקימון דמוי דרקון שמנמן וחמוד, שנחשב לאחת הדמויות המרכזיות בכמה מהמשחקים בסדרה ולכן, באופן טבעי, הפך לאחת הדמויות היותר יקרות בעולם של קלפי הפוקימון לאספנים. אך הקלף הספציפי הזה, מעבר להיותו נדיר, זכה עתה למה שנראה כמו מעמד מיוחד מאוד. זאת לאחר שפול בחר לענוד אותו על שרשרת סביב צווארו לפני ואחרי קרב האגרוף שלו מול פלויד מייוות'ר בתחילת השבוע.
"אני חושב שהצ'ריזארד שלי גנב את הצומי אתמול", כתב פול אתמול בחשבון האינסטגרם שלו, לצד תמונות וסרטון שלו עם הקלף על חזהו. "מהדורה ראשונה, BGS 10 מקורי... אחד משלושה (שקיימים) בעולם. קמע מזל מיליון הדולר שלי". במסיבת העיתונאים לאחר הקרב הוא הוסיף כי הקלף הוא "רכושי היקר. מאז שקיבלתי עליו דירוג 10 המומנטום בחיי היה מטורף. זה קמע המזל שלי, רכושי היקר", ואז טען כי עצם העובדה שזה הקלף שאיתו הוא הגיע לקרב מול מייוות'ר מעלה את ערכו למיליון דולר לפחות.
 

לוגאן עשוי להיראות כאילו הוא חי בבועה, אבל אם זה המצב - הרי שהבועה הזו רחבה מאוד, ומקיפה מספיק משוגעים-לדבר כדי שכאשר יחליט למכור את הקלף, יקבל עליו את הסכום שהוא מצפה לו ואולי אף מעבר לכך.
בשנים האחרונות החלה נינטנדו להפוך את מותג הפוקימון למכונת מזומנים, בעזרת בובות, מזכרות, קלפים, וכמובן גם משחק למכשירים ניידים שמאפשר לרכוש גישה ליותר מפלצות ויכולות וירטואליות תמורת לא מעט כסף אמתי. בשנה האחרונה החלו רבים ברחבי העולם, ובמיוחד צעירים המתעניינים בסדרות מצוירות וגיימינג ומתפעלים ערוצים פופולאריים בפלטפורמת הזרמת סרטוני המשחק של אמזון, Twitch, לרכוש קלפים יחידים או קופסאות שלמות שלהם תמורת מחירים שהולכים ומאמירים, במה שהפך למקבילה הפיזית של מטבעות קריפטו שההגבלה על כמותם מעלה את שוויים ללא הפסקה (כמעט). פול עצמו רכש מלבד הקלף הזה עוד רבים כאלה, ואף אמר כי "פוקמון מתפוצץ. אין לי ספק שהקלף הזה יהיה שווה מיליון דולר תוך בין שנתיים לשלוש". הוא הוסיף כי "אני לא קונה יותר מכוניות למבורגיני. אני לא קונה יותר דברים שלא ארוויח עליהם כסף".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כך
    נדב 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כקחכל
    סגור
  • 1.
    מטורף
    פוקי 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזיה, זה אמיתי??
    סגור