ויראלי

נובאק ג'וקוביץ' ריגש ילד והעניק לו מחבט, כמה שווה המתנה?

סרטון של הטניסאי הסרבי מעניק את המחבט שאיתו ניצח באליפות צרפת הפתוחה לילד שישב בקהל ותמך בו ריגש את העולם וזכה למיליוני צפיות. אבל כמה שווה המחבט של המקום הראשון בעולם?
יאיר מור |  1
נובאק ג'וקוביץ' מעניק את המחבט שלו לילד בקהל
"אלוף אמתי, חיוך מנצח. זה כנראה הרגע הטוב ביותר ברולאנד גארוס ובחייו של בני. תודה ג'וקוביץ'! רגע שנצרב בזכרוני לעד!" כך כתבה אישה פריזאית, שבנה זכה למחווה יוצאת דופן מכוכב הטניס הסרבי ביום ראשון, בפרופיל האינסטגרם שלה. כל אחד מהפוסטים זכה לבין 1,400 ל-1,900 לייקים.
המחווה שריגשה את האם, הבן והרשת כולה היתה כאשר נובאק ג'וקוביץ', שניצח רגע קודם את סטפנוס ציציפס היווני באליפות צרפת הפתוחה על שם רולאן גארוס וזכה בגביע הגראנד סלאם ה-19 בקריירה שלו, החליט להעניק לילד שישב בשורה הראשונה את המחבט שבו השתמש במשחק.
הסרטון של הרגע הזה הועלה לרשת על ידי אינספור משתמשים, ולמרות מאמצי בעלי זכויות השידור של הטורניר להוריד כל גרסה שלו שהועלתה על ידי אחרים, הוא ממשיך לעלות בעשרות גרסאות שזוכות כל אחת לאלפי צפיות. כתב ספורט אמריקאי אחד אף טען בטוויטר כי לפני שגרסת הסרטון שהעלה לפרופיל שלו עלתה בשל טענה להפרת זכויות יוצרים, היא הספיקה לצבור 5.5 מיליון צפיות.
ג'וקוביץ' הסביר את המחווה במסיבת עיתונאים לאחר המשחק: "אינני מכיר את הילד, אך הוא קרא באוזניי לאורך כל המשחק, במיוחד כשהייתי בפיגור. הוא עודד אותי, הוא אפילו נתן לי טיפים: 'שמור על ההגשה שלך, נצל כל הגשה ראשונה, ואז תכתיב (קצב), לך לבקהנד שלו'. הוא אימן אותי, פשוטו כמשמעו, וחשבתי שזה היה מאוד חמוד, מאוד נחמד - אז הרגשתי שהוא האדם הטוב ביותר להעניק לו את המחבט בסוף המשחק. זו היתה הכרת התודה שלי עבור התמיכה המתמשכת שלו".
 
מלבד עצם המחווה המרגשת, למתנה של ג'וקוביץ' לאוהד הצעיר יש שווי כספי לא מבוטל. לפי הערכות שפורסמו ביאהו, שוויו של המחבט במכירה פומבית יכול לנוע בין 25,000 ל-35,000 דולר, ואולי אף 50,000 דולר - ואם יזכה בגראנד סלאם נוסף וישווה את השיאים של רפאל נדאל הספרדי ורוג'ר פדרר השווייצרי, יכול שוויו של המחבט של ג'וקוביץ' לעבור גם את רף 100,000 הדולרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למי שמבין
    צחי 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמהבאמת השווי הריאלי של מחבט כזה?
    סגור