ויראלי

לוטו: 30 שנה עם אותם מספרים, הפעם הוא זכה

כמה פעמים חשב הזוכה לשנות את קבוצת המספרים, אבל לבסוף תמיד נשאר עם אותו כרטיס משנת 1991. הפעם הוא שמח על ההחלטה שלו וגרף את הפרס הראשון
מערכת ice | 
לוטו (צילום פלאש 90/ אביר סולטן)
הסבלנות משתלמת? מאז 1991 ממלא בן ה-61 את אותם המספרים בלוטו, הפעם הכרטיס שלו זכה בפרס של 18.41 מיליון דולר בתחרות הלוטו שנערכה במישיגן בסוף חודש יולי.
בר המזל שנשאר בעילום שם זכה בפרס הגדול עם שישה מספרים מתוך 47, עם אותם מספרים אותם הוא ממלא במשך 30 שנה: 3,5,10,20,28,31: "חשבתי כמה פעמים לנסות קבוצה חדשה של מספרים", סיפר הזוכה, "אבל החלטתי בכל פעם להמשיך עם אותם מספרים. בדקתי את המספרים שלי בטופס לפני שהלכתי לישון וכשזיהיתי שיש לי כרטיס זוכה, בדקתי את זה לפחות עשרות פעמים, הייתי בהלם".
הזוכה בן ה-61 בחר לקבל את סך הזכייה בבת אחת במזומן - 11.7 מיליון דולר, ולא בתשלומים חודשיים שאז היה מקבל את כלל סכום הזכייה בסך 18.41 מיליון דולר. מה הוא לעשות עם הכסף? לשתף אותו עם בני משפחתו, לתרום גם לכמה עמותות ולשמור את שאר הסכום.

הכרטיס הזוכה בהגרלת הלוטו במישיגן
נזכיר שברוב מדינות ארה"ב שמות הזוכים מתפרסמים, ורק בחלק מהמדינות ניתן להישאר בעילום שם. לאחרונה במיזורי עברה הצעת חוק שתאפשר לזוכים להישאר בעילום שם כיד למנוע הטרדות ובקשות לכסף, אך התעורר על כך דיון באם הסתרת הזוכים תפגע באמון ההגרלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה