ויראלי

צפו: ג'נין חוגגת את בריחת המחבלים, הרשת גועשת

תיעודי וידאו ותמונות של משפחתו של המחבל זכריה זביידי ושל יריות שמחה ברחובות העיר בגדה הציפו את הרשתות החברתיות. ג'וש בריינר חשף: "איך 6 אסירים מג'נין נמצאים בכלא ליד ג'נין?"
כפיר אדר |  1
החגיגות בגנין (צילום נאסר אישתייה פלאש90)
ליל הבלהות של כלא גלבוע ושב"ס לאחר ששישה אסירים ביטחוניים נמלטו דרך מנהרה שחפרו בהם זכריה זביידי, הסתיים עם התמונות מהעיר ג'נין, מקום מושבו של המחבל המורשע, בה יצאו אזרחים בחגיגות שמחה שכללו ירי חי ברחובות העיר.
על פי התמונות וקטעי הווידאו שמגיעים מיהודה ושומרון, נהגים צפרו ברחובות לאות שמחה, נשמעו צרורות של יריות לאוויר, חולקו ממתקים ברחוב ובני משפחתו של זכריה זביידי מחכים מחוץ לבית בציפייה לשובו.
 

ג'וש בריינר חשף: "ב-2020 נערך תרגיל בכלא גלבוע שדימה בריחת אסיר. מה גילו? שאין רכב פטרול. מאז ככל הידוע הליקוי לא תוקן. והחסמים נגד הוצאת שיחות מפלאפונים מוברחים? כלל לא הופעלו מחשש להפרות סדר בכלא. "רצו שקט", אומר בכיר בשב"ס. ואיך 6 אסירים מג'נין נמצאים בכלא ליד ג'נין?".

יוני בן מנחם הסביר: "מחנה הפליטים ג'נין הינו מרכז טרור של ארגוני פת"ח, חמאס והגי'האד האסלאמי שבו מאות מחבלים חמושים. יתכן ש-6 המחבלים שבראשם עומד זכריה זביידי מג'נין ינסו להגיע למחנה ולהסתתר בו. מידע הועבר בצינורות הביטחוניים לרש"פ. אבל, בפועל, רק צה"ל והשב"כ יפעלו באמת ללכוד את המחבלים".
 
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקווה שיחזירו אותם לכפר שיעשו הלויות (ל"ת)
    י 09/2021/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור