ויראלי

גיא לרר זכה בגביע המדינה, ימשיך לשחק עונה נוספת?

מנחה הצינור הניף את גביע המדינה לליגה ג' עם קבוצתו המכתש גבעתיים וכתב: "ניסיתי להפוך גם את הלעג לדלק, למדתי מהעיסוק הקטן בעצמי דברים כל כך עוצמתיים שהולכים לשמש אותי גם בדברים הגדולים יותר. אבל ממש", וגם: האם ישחק גם בשנה הבאה עם הקבוצה?
כפיר אדר | 
גיא לרר חותם במכתש גבעתיים (צילום טוויטר גיא לרר)
גיא לרר עשה היסטוריה פרטית ביום שני, רגע לפני כניסת החג, כאשר זכה בגביע המדינה לליגה ג' עם קבוצת הכדורגל בה משחק מנחה הצינור, המכתש גבעתיים. איש התקשורת שיתף בפוסט מרגש באינסטגרם את תחושותיו.
לרר כתב: "גביע המדינה לליגה ג׳ מגיע בענק למכתש גבעתיים - וגם קצת לי. לא בגלל תרומתי על המגרש, אלא על שהצלחתי למצוא, בקרב העמוס והלחוץ שהוא הלו״ז שלי טיפ טיפה לעצמי. על שלא פחדתי להראות פתטי, לעשות בושות, להתחרות בזירה שבה היתרונות הכי גדולים הם הדברים שאין לי".
"הם צעירים ממני, חזקים ממני, מיומנים ממני אבל התייחסתי לעליונות שלהם כזרז, לא כמעצור. למדתי לקבל באהבה את כל אלו שלעגו לי. ברור, זה מעשה נלעג. עשר שנים אחרי שנהוג לפרוש במקצוע הזה - פתאום אתה מחליט להתחיל. ניסיתי להפוך גם את הלעג לדלק. ישבתי על הספסל וניסיתי לקרוא את מהלכי המשחק".
"חשבתי איך לפתח דרכים לפצות על הנחיתות הפיזית שלי: מיקום, פיזור כוחות ומיקוד אנרגיות על הרגעים הנכונים. הצלחתי לכבוש שלושה שערים ולבשל שניים. זה היה מול הקבוצות החלשות יותר. עולם הספורט לא נרעש מהשערים האלו".
"למעשה, זה לא הזיז לאיש. אבל מבחינתי זה היה דבר גדול. למדתי מהעיסוק הקטן בעצמי דברים כל כך עוצמתיים שהולכים לשמש אותי גם בדברים הגדולים יותר. אבל ממש. אני רוצה להודות למכתש גבעתיים על ההזדמנות והחיבוק. וכן, ברור: ממשיך לעוד עונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה