ויראלי

משחק הדיונון הוביל לאלימות מחרידה ופצועים בבית הספר

תקרית מזעזעת קרתה בבית ספר בצרפת כאשר קבוצת תלמידים החליטה לשחק "דג מלוח" כמו בפרק המפורסם מהסדרה, כאשר בעקבות המשחק חלק מהם פונו לבית החולים 
מערכת ice | 
צילום Netflix
הסדרה שהוכרזה כסדרה הנצפית ביותר בנטפליקס אי-פעם, התגלתה שלא במפתיע כמושכת ילדים. על אף שנטפליקס מגבילה את הצפייה בסדרה לגיל 15 ומעלה, לא נראה שמישהו מנסה באמת למנוע מהם לצפות בסדרה ולהשתמש בה כהשראה למשחקים בחצר בית הספר.
הסדרה סחפה אחריה ילדים ונוער מכל רחבי העולם, מאוסטרליה ועד אירופה, שם בצרפת, בבית ספר בעיר קראגי לה-מאס, תלמידי כיתות ג' עד ו' שיחקו את משחק ה"דג מלוח" המפורסם (Green light Red light) מהפרק הראשון של הסדרה, והחליטו לאמץ משם גם את האלימות כלפי מי שמפסיד במשחק.
בידיעה שהתפרסמה לאחרונה בצרפת דווח שלא ברור מה התלמידים חשבו שיקרה, אך חמישה מהם היו זקוקים לפינוי לבית החולים לאחר ששאר החברים התנפלו עליהם באלימות משום שהפסידו במשחק כאשר לא הגיעו בזמן הקצוב לקו הסיום. התקרית עצמה קרתה ב13.10 במסדרונות בית הספר, כאשר התלמידים התחרו אחד בשני מי מצליח לא לזוז כשה-"דג מלוח" מסתובב, אך הם לא תיארו לעצמם שחמישה מהם יגמרו את יום הלימודים בבית החולים.
התלמידים חיכו את הסצנה המזעזעת מהמשחק הראשון בסדרה, בו השחקנים נאלצים לשחק "דג מלוח" כאשר מי שזז או לא מצליח לעבור את קו הסיום בזמן - נורה למוות באכזריות.
זהירות צפייה
כזכור, הסדרה, בה נראים קטעים אלימים רבים ושפיכות דמים, שברה שיא צפיות בנטפליקס עם לא פחות מ-132 מיליון משתמשים שצפו לפחות ב-2 דקות מהסדרה ב-23 הימים הראשונים שלה באוויר. עוד ידוע כי באותם 23 ימים, 89% מאלו שהתחילו לצפות בה צפו לפחות ב-75 דקות, או פרק שלם, ו-66%, שהם כ-87 מיליון, סיימו את הסדרה כולה. בסה"כ, צפו משתמשי נטפליקס בסדרה 1.4 מיליארד שעות תוך שלושה שבועות ויומיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה