ויראלי

אדוה דדון נרגשת, זה העיתונאי שגרם לכך

אדוה דדון לא עוצרת, אחרי החגיגות יום הולדת במידברן, דדון ירדה לאילת לכנס העיתונות של איגוד העיתונאים באילת ונפגשה שם עם עיתונאי שהיא מעריכה במיוחד: "גברת נרגשת"
מערכת ice |  2
אדוה דדון (צילום אייל בן יעיש, חברת החדשות)
כתבת התחקירים של חברת החדשות, אדוה דדון לא עוצרת. אחרי חגיגות יום הולדתה ה-33 במידברן, העיתונאית ירדה לאילת לכנס אילת לעיתונות של אגודת העיתונאים בתל אביב. 
בכנס, אדוה דדון פגשה את העיתונאי הוותיק, חיים יבין, מסתבר שמדובר בפגישה דרמטית עבור דדון שהצטלמה לצידו, העלתה את התמונה לסטורי בדף האינסטגרם וכתבה: "מר טלוויזיה וגברת נרגשת". בתמונה שבה שניהם נראו מחויכים ודדון אכן נראיתה נרגשת. כמו כן, דדון תייגה את יבין באינסטגרם וחשפה בין היתר "כן, יש לו אינטרנט"
 
 כאמור,  דדון נעלמה מהמסכים החל משבוע שעבר והגיעה לנוף המדברי של הדרום, שם כאמור חגגה את יום הולדתה ה-33. דדון במשך כל השבוע לא שיתפה יותר מדי ברשתות החברתיות עד לשבת האחרונה שם העלתה רצף של סטורים ושם חשפה כי השתתפה בפסטיבל המידברן, הגירסא המקומית לאירוע הברנינגמן בארצות הברית, אירוע של קהילה, אמנות והופעות בלב מדבר. העיתונאית צילמה את פסל האיש והאישה- 'וואחד' ששרפו במדבר טקס מסורתי שמסכם את הפסטיבל וסטורי נוסף שבו היא טועמת "חלת דבש באמצע המדבר". 
את השבוע שבו היא התנתקה מהמדיה סיכמה בפוסט שבו היא מודה לשאר המברכים: "תודה לכם על הברכות המרגשות. זה לא מובן מאליו עבורי לפתוח את הטלפון אחרי חוויה קסומה במדבר ולקבל את כל האהבה שלכם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טענות על הטרדות מיניות
    אדון חרדון 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גברת נרגשת, האם את זוכרת שהיו נגדו טענות על הטרדות מיניות????
    סגור
  • 1.
    וואלאק,מעניין אם בתום הכנס העוברים ושבים...
    יענק'ל זילברשפריץ 11/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואלאק,מעניין אם בתום הכנס העוברים ושבים באילת זכו לחזות במחזה הסוריאליסטי שבו העלמה הנאה דדון רודפת אחרי חיים יבין ברחוב וצועקת לו תוך כדי ריצה "חיים,למה אתה בורח?" "חיים,למה אתה לא רוצה לענות לי על השאלות" ואז כשסוף כל סוף חיים יבין בשארית כוחותיו מתנשם ומתנשף נכנס למונית חולפת הגיברת דדון לא ויתרה וזינקה אחריו דרך החלון למושב האחורי:-) אילה ליקה ותברחו וצ'עדו לכוווווווווווווווווווולן:-)
    סגור