ויראלי

הפאדיחה של דני קושמרו: מה קרה בכנס העיתונאים?

כנס העיתונות של אגודת העיתונאים של תל אביב מתקיים כעת באילת, מגיש המהדורה המרכזית של חדשות 12 ברגע של בלבול, זו הטעות שעשה על הפודיום
מערכת ice |  1
דני קושמרו (צילום חדשות 12)
כנס העיתונות מתקיים היום (שלישי) במלון הרודס באילת בפעם ה-14, במסגרתו נערכו וועדות ודיונים שונים בנושא העיתונות. כמו כן חולקו פרסי הכנס לעיתונאים גיא לרר וחיים אתגר על חשיפת הפרשה של שי אביטל סוכן הדוגמניות. לצידה קיבלה פרס גם אדווה דדון על סדרת התחקירים שלה, "הנוכלים", במהדורה המרכזית של חדשות 12.
בכנס נוכחים עיתונאים רבים, אחד מהם הוא מגיש המהדורה המרכזית של חדשות 12, דני קושמרו. בזמן שהמגיש היה על הפודיום, ארעה הפרעה לדבריו שאחריה שאל: "זה היה מתוכנן הדבר הזה? אבל היה שווה, העיר אותכם", ואז הוסיף, "תודה יבגני" כשהוא מתכוון ליבגני זרובינסקי. אלא שחלה טעות בזיהוי של קושמרו ולא מדובר היה ביבגני שיושב בקהל אלא בסמיון גרפמן מחדשות 13, שבעבר כבר קרה מקרה של בלבול בין שתי הדמויות.
קושמרו עלה על הפאדיחה שלו די מהר וחזר בו, "לא יבגני...", ופנה לעזרת חבר מהקהל כדי לגלות מה השם של העומד מולו, "סמיון, סליחה, גם אני עשיתי את הטעות הזאת, גם אני".
 
כנס אילת ה-14 לעיתונות יימשך עד ליום רביעי הקרוב במרכז הכנסים של מלונות הרודס באילת תחת ניצוחם של יו"ר האגודה רותם אברוצקי והמנכ"ל יוסי בר מוחא.  הכנס עוסק בדיונים ולמידה אודות תפקידיה ותפקודה של התקשורת בדמוקרטיה הישראלית. בכנס משתתפים כ-1,000 כתבים ועורכים מכל כלי התקשורת בישראל, דוברים, אנשי יחסי ציבור, אנשי אקדמיה, סטודנטים לתקשורת, שרים, חברי כנסת, ראשי רשויות ואנשי ונשות ציבור.
 
במהלך ימי הכנס מתקיימים עשרות פאנלים, שעוסקים בנושאים אקטואליים על סדר יומה של התקשורת הישראלית ובהם יחסי צבא ותקשורת, אלימות וגזענות, מתקפה על שומרי הסף, איומים על עיתונאים, קורונה ופייק ניוז, פריצת העיתונות העצמאית ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש מושחת ולא אמין ! (ל"ת)
    אסף 11/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור