ויראלי

הצל חושף בדמעות: זו הסיבה שנטשתי את הרשתות

אחרי שבשבת האחרונה פרסם פוסט חריג ובו בישר לעוקביו על הפסקת הפעילות שלו ברשתות החברתיות, הצל חושף את הסיבה שבגללה הפסיק את פעילותו בדמעות 
מערכת ice |  9
הצל
הצל חושף הערב את הסיבה שבגללה בישר לעוקביו בשבת כי הוא לוקח הפסקה מהרשתות החברתיות. הראפר והפובלציסט פרסם סרטון נסער שלו ובו הסבר ופניה חריגה לעוקבים ואמר, "אני לקחתי על עצמי להילחם למען השקופים, להיות הזעקה של המוחלשים ולתת להם להפסיק לרמוס אותנו, לשחק לנו במוח, לשקר לנו  לקחתי על עצמי משהו מאוד גדול, אני חושף אנשים גדולים, טייקונים, גם את מערכת המשפט, וכמובן שזה לא יכול לעבור בשתיקה".
הצל המשיך ואמר, "ניסו להרוס לי את החיים לקחו ממני את המוזיקה ואת הבמה שלי, מאיימים ברצח על הילדים שלי, הפעם הם החליטו לפגוע בהורים שלי. יש לי שני הורים נכים, לאבא שלי חזר הסרטן ולפני שבוע בית המשפט זרק אותם לרחוב".
 
עוד אמר הצל כי, "בית המשפט בעט להורים שלי בתחת לרחוב בגלל הבן שלהם אלי זה נשמע תאוריית קשר אבל אם אני אתחיל לספר לכם את כל הדברים שאני עובר עם מערכת המשפט אתם לא תאמינו לי, יש אדם אחד בישראל שאסור לו לנקוב במערכת המשפט וזה אני. עם מכתב רשמי שהוציאו לי, למה שהם לא יינקמו בהורים שלי? זה בית שלהם. לא עמידר, הם קנו אותו בדמי מפתח".

הצל המשיך והסביר את המקרה שהוריו נקלעו אליו, "היה להם שותף, אדם מוכר, שהיה נשוי לאורלי וילנאי מאורלי וגיא, אדם ממפגיני בלפור והוא מבין כל האנשים בעולם ירש את הבית שלהם. למה שהוא יוותר להורים שלי על מליוני שקלים אם הוא יכול לזרוק אותם לרחוב? ועוד ההורים של הצל, ברור שהוא יעשה את זה, זו מצווה כפולה עבורם והנה הוא הצליח". אין לי איך לעזור להם, מאיפה אני אביא את המימון? הם שבורים נפשית אבא שלי רוצה להפסיק את הטיפולים של הסרטן ולמות".
בשלב הזה פנה הצל בבקשה חריגה לעוקביו וחשף כי הוא יוצא בקמפיין מימון עבורם, "זה חיסול פוליטי, אני לא רוצה כלום בשביל עצמי, בחיים לא ביקשתי שיתרמו לי. אני אוסף מליונים לחיילים בודדים ונזקקים, הפעם אני מבקש את העזרה שלכם, אני מרוסק, אני חייב להציל את ההורים שלי".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    איש קטן ובכיין
    אינשם 11/2021/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה קודם תוקף ואז בוכה ,לך לעבוד סמרטוט,,ולגבי הוריך רק בריאות ואריכות חיים,אבל עם הדירה לא שלהם ובדמי מפתח ,יש אפשרות לפנות אותם במקרים מסויימים וכנראה הם היו באחד מהמקרים האלו,,
    סגור
  • 8.
    איש דוחה. נצלן. מתקרבן (ל"ת)
    דנה 11/2021/17
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 7.
    גניבת דעת
    זורו 11/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בכל חברה, בעיקר מערבית שמאפשרת חופש ביטוי ומגוון דיעות, יש קיצוניים שחיים מהסתה. אולי כי קל יותר ואולי כי אין יכולות אחרות. הצל פשוט עלבון לאינטליגנציה וחבל שמי שהולך אחריו לא מבין שזו פסיכולוגיה בגרוש ועוד לתרום לו. נו שויין
    סגור
  • 6.
    הצל עושה קופה על חשבון העוקבים (ל"ת)
    האור 11/2021/17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 5.
    לא מבינה מה בדיוק אתה עושה
    עדן 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אתה לוקח את הדעות שלך והעקרונות שלך ומקדם אותם וזה יפה, אבל אתה אדם קיצוני שלא בדיוק תומך בכלל האוכלוסייה. בסרטון הנ"ל ציינת שהאדם שלקח מהוריך את הבית הוא שמאלני, שיש לו "לך" בתמונת פרופיל, איך זה קשור? למה לפנות לחלק בציבור שלא שייך בכלל לנושא? גם אני לא רואה את הדעות שלך משפיעות על משהו.. המצב עדיין בקנטים ולא שיפרת שום דבר בשביל אף אחד. אף אחד לא ביקש ממך לעשות את מה שאתה עושה, אף אחד לא ביקש ממך להזניח את הקריירה. אין כסף? לך תעבוד. כמו כולנו. אבא שלי נפטר מסרטן אז אני מבינה לליבך ואני מבינה את הקושי, ושאלת בסרטון "מה הייתם עושים במצבי?" אז מה שעשיתי זה לעבוד ולהרוויח כדי לעזור במה שאפשר. לעבוד זה לא לרמה שלך?
    סגור
  • 4.
    למה אתה לא פונה את לנאשם? (ל"ת)
    אוצ'י 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 3.
    בית משפט מחבלים
    צדק 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    3 4
    איך מפנים מדמי מפתח? זה, לא חוקי תערערו לבגצ למרות שכ גם הם שפלים
    סגור
  • 2.
    לא ברור מה התלונה שלך
    זכות הקניין 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לאיש יש זכויות קניין על הבית שההורים שלך שילמו בדמי מפתח. האם אינו רשאי לדרוש לממש את זכות הקניין? הרי זו בדיוק תפיסת העולם הקפיטליסטית של הימין שאתה כל כך מקדם...
    סגור
  • 1.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    ארנון תל-אביבי 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    5 2
    האשמים היחידים - הפורעים האלימים - הבדויים - הבדויים שהתחתנו , בניגוד לחוק, עם 4 נשים שייבאו מירדן , סיני והר-חברון .הבדויים שסוחטים פרוטקשן מהיהודים בסביבה , הבדויים ששודדים קרקעות , הבדויים שבנו רבבות בתים לא חוקיים , הבדויים שמבריחים סמים מסיני ומפיצים את הסכנה לישובים היהודיים . הבדויים שמשתוללים על הכבישים ומבחינתם אין חוקי תנועה , האשמים הם הבדויים שלא מכירים בישראל כמדינת העם היהודי והמישטר הדמוקרטי .
    סגור