ויראלי

עצוב אבל ויראלי: ישראל בידור שוב מתפוצצת ברשת

שוב זה קרה, עמוד האינסטגרם של ישראל בידור זכה לפוסט הוויראלי של השבוע על פי נתונים שנאספו ונותחו ע"י חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת, אך הפעם היה מדובר בטרגדיה: דיווח על אשת השיווק האהובה ג. יפית שהלכה לעולמה | הפוסט הוויראלי של השבוע
מערכת ice | 
יפית גרינברג (צילום איתן ריקליס)
מותה של אשת השיווק והפירסומאית האהובה ג. יפית ביום שלישי האחרון הפך לנושא המדובר ביותר ברחבי הרשת על פי נתונים שנאספו ונותחו ע"י חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת. הנושא הזה כלל בתוכו 2,415 דיונים שהובילו ל-20,957 שיחות ו-209,331 לייקים ברחבי הרשת.
הפוסט הוויראלי של השבוע שוב של ישראל בידור ועסק בנושא, עמוד האינסטגרם הפופולרי עם 1.2 מיליון עוקבים שבחודש האחרון זכה בכל שבוע בפוסטים הוויראליים ביותר. הפעם כאמור, הנושא היה כאוב כי הפוסט הוויראלי ביותר היה על מותה של אשת השיווק ג. יפית האהובה לאחר מאבקה המתמשך במחלת הסרטן כשהיא בת 71. 
 
הפוסט עצמו כלל תמונה של יפית גרינברג עם אמוג'י של לב שבור וכיתוב "הלב נשבר: ג. יפית הלכה לעולמה לאחר מאבק במחלת הסרטן". בפוסט עצמו נכתב: "עצוב: לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן אשת התקשורת ג. יפית הלכה לעולמה. ההלוויה תתקיים היום (שלישי) בשעה 15:00 בבית העלמין קרית שאול". הפוסט עלה עם האשטג יהי זכרה ברוך. אותו הפוסט זכה לכ-103 אלף לייקים וכ-4,000 תגובות. 
בין המספידים היותר ויראליים: יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בדף האינסטגרם שכתב: "רעייתי שרה ואני שמענו בצער עמוק על פטירתה בטרם עת של חברתנו ג. יפית. אנחנו מכירים אותה ואוהבים אותה כבר עשרות שנים. יפית הייתה חדורה באהבת ישראל עמוקה. היו בה חכמה וחדות שתמיד שולבו עם חום אנושי. במו ידיה היא בנתה את עסקיה המוצלחים ושמה הלך לפניה כסמכות שיווקית הגונה ואמינה. היא הייתה אמא נפלאה לבנה אייל ורעיה אוהבת לבני. אנו שולחים להם ולכל משפחתם את תנחומינו שיוצאים מעומק ליבנו".
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מרב מיכאלי הספידה בפייסבוק: "יפית גרינברג, שכולנו הכרנו כג. יפית, היתה אשה פורצת דרך וחזקה בתקופה שבה מעט נשים העזו להוביל עסקים ולהיות "בעלות הבית" בעולמות של הפרסום והמדיה. היא שמה את עצמה בפרונט, חייכה מול כל מי שהיה לו מה לומר, ונצחה. המודל שלך ישאר אחריך. חיזוק ענק לאייל ולמשפחה".
 
היחצ"ן רן רהב העלה תמונה של הדיווח של מעריב אונליין בפייסבוק וכתב: "ג. יפית היתה מודל לחיקוי, יפית היתה הראשונה בישראל לזהות טרנדים. היא היתה חלוצה בתחומה, אשת פירסום ותקשורת ענקית בדורה. יהי זכרה לעד".
הספרייה הלאומית בפייסבוק כתבה: "יפית גרינברג, חלוצת הכתבות הפרסומאיות בעיתונות העברית ובטלוויזיה, אשת שיווק, פרסום ועסקים, הלכה לעולמה היום לאחר מאבק במחלת הסרטן. בתחילת דרכה הייתה ג. יפית דמות עלומה מאחורי כתבות פירסומיות מצליחות בעיתונים. בכתבה שחשפה את דמותה לראשונה, אמרה: 'הבאתי קונספט חדש - פתרון להעברת אינפורמציה שלא ניתן היה להכניסה למודעות שהיו מקובלות אז'. ג. יפית הייתה דמות נשית חזקה ושונה בנוף של פרסומאים גברים, ושימשה מודל השראה לנשים רבות. יהי זכרה ברוך. אנחנו שולחים ושולחות את תנחומינו הכנים למשפחתה".
גם ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג - איכר שהייתה חברתה של אשת השיווק: "איבדתי אותך היום חברת אמת שלי, כבת משפחה היית לי, כל כך אהבתי והערצתי אותך. הכרנו לפני שנים רבות ומה שישר חיבר בינינו ויצר משולש חברות- שלי, שלך ושל מאיר שמיר- זה ששלושתינו בוגרי שבט 'להגשמה' של בני עקיבא. יפית, את היית דוגמה לכך שהשמיים הם לא הגבול! היית חרוצה, פעלתנית, דעתנית ומוכשרת, בשתי ידייך הקמת מפעל חיים של ממש. גם בתקופה האחרונה שחווית סבל נוראי וקושי רב, והיה קשה לך לדבר, אמרת שאת מסכימה שרק אני אבוא לבקר אותך.
 
את שהקפת את עצמך בכל כך הרבה חברים, שאהבת את כולם, לא היה בך כבר הכח להמשיך ולארח כפי שנהגת כל חייך. המילים האחרונות שלך היו 'למרות הכל - יהיה טוב' - רצית לחזק את כולם. אני בטוחה שבשמיים יקבלו אותך באותה אהבה ענקית שהענקת לכל מי שהכיר אותך. אני רוצה מכאן לחזק את בנך אייל, רעייתו והילדים. את אישך, בני, שהיה שם בשבילך יום ולילה ואת כל בני המשפחה שליוו אותך לאורך כל הדרך הקשה. אני שולחת לכם את תנחומיי הכנים. יהי זכרה ברוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה