ויראלי

רינה מצליח סיבכה את כנרת בראשי? "מותר לאהוב אותה"

עורכת הדין שנאבקת בתקשורת ובפרקליטות בתיקי נתניהו העלתה סלפי עם מגישת חדשות 12 והותקפה, בראיון לפתחי וזמרי טענה: "רינה מצליח יש אג׳נדה מאד ברורה והיא בניגוד לאחרים אומרת את זה בפנים. ראיתי שהיא נותנת לאנשי ימין רשות לדבר" ואיזה חברת כנסת יצאה להגנתה?
מערכת ice |  6
רינה מצליח (צילום מסך קשת 12)
על אף שהיא עומדת בחזית המאבק המשפטי השקט לגבי משפטי בנימין נתניהו בתיק 4,000, כנרת בראשי פרסמה צילום סלפי עם רינה מצליח והוסיפה: ׳אוהבת אותה׳ - והותקפה ברשתות החברתיות בשורה של עקיצות ונאצות.
הבוקר (שני) הסבירה בראשי לפתחי וזמרי בעם של גלי ישראל: "לרינה מצליח יש אג׳נדה מאד ברורה והיא בניגוד לאחרים אומרת את זה בפנים. ראיתי שהיא נותנת לאנשי ימין רשות לדבר", פתחי אמר לה: "היא לא עושה לי טובה".
 
בראשי המשיכה: "אני חושבת שהיא עושה עבודה טובה שהיא נותנת ביטוי לקול שלנו" פתחי: "הערוץ הזה לא של אבא שלה, תקשורת במדינה דמקורטית היא של הציבור" בראשי: "המאזינים שלך הם המאזינים ששואלים למה אין ביטוי לקול שלנו בערוצי התקשורת, רינה מצליח נותנת ביטוי לקול הזה".
 
עוד הוסיפה עורכת הדין: "מאוד לא בא לי במוצ״ש לנסוע לנווה אילן לאייטם של 10 דקות על חשבון הזמן של הילדה שלי, אני מרגישה שאני עושה מילואים, מותר לי לאהוב גם את רינה מצליח".
חברת הכנסת מהליכוד גלית דיסטל אטבריאן חברתה תקפה את המבקרים: "שמה את נפשי בכפי: מאז שהפכתי לחברת כנסת - גם אני אוהבת את רינה מצליח. היא שומרת עלי באולפן שלה. מקשיבה לעומק. שואלת לעומק. מכבדת. לא רודפת. מעולם לא ביקשה ממני להתנצל (נדיר עבורי). הניחו לכינרת בראשי. מותר לה לאהוב את מצליח. כינרת היא נכס לימין. צריך לשמור עליה, לא לרדוף אותה".
 
בראשי טענה לפני כן: "במחנה הליכוד, תומכי נתניהו יש אנשים שהתפקיד שלהם זהה לתפקיד של שונאי נתניהו, הינדוס תודעה על סטרואידם. הם יבכו שלא נותנים להם ביטוי, אבל כשנותנים הם רוצים להרוג את השליח. הם יתאוננו ששונאים אותם, ושזה נורא אבל ישפריצו שנאה לכל כיוון. למרות שהם לא תרמו מזמנם לשינוי המצב, בקלות".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    כנרת בראשי
    יוסי 01/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה טיפשות יכול להיות באישה אחת,עאלק עורכת דין.
    סגור
  • 5.
    למי היא עושה טובה?
    אופיר 12/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רינה מצליח כל כך נחמדה..... ממש מתוקה המרשה לאנשי ימין להתבטא... למרות שזאת זכותם המלאה.. כמו שישלאנשי שמאל. אף אחד מהם אינו מחמיא לרינה מצליח כי זה נראה להם טבעי וברור.... "ממש,נחמדה"
    סגור
  • 4.
    איכסס איך אפשר לאהוב את רינה מסריח לשמוע אותה זה בחילות (ל"ת)
    כנרת הגזמת 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    פעם היא בשמאל הפילה את קצב, פעם בימין פעם בסמול, פעם ב (ל"ת)
    ברעשי 12/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גבלס12
    עותמן סיקסטי חן 12/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גבלס 12
    סגור
  • 1.
    כתומך נתניהו אני מקבל את הגישה של כנרת
    רון 12/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא צריך כעוס אפה שלא צריך
    סגור